Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "کرک داگلاس" بازیگر کهنه کار سینمای هالیوود و جهان و پدر "مایکل داگلاس" بازیگر سرشناس سینمای جهان امروز شمع تولد ۱۰۱ سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "کرک داگلاس" بازیگر کهنه کار سینمای هالیوود و جهان و پدر "مایکل داگلاس" بازیگر سرشناس سینمای جهان امروز شمع تولد 101 سالگی خود را خاموش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرک داگلاس 9 دسامبر 1916 در امستردام نیویورک به دنیا آمد. وی تاکنون سه بار برای جایزه اسکار نامزد شده اما آن را در بخش جایزه بدست نیاورده است. آکادمی اسکار البته در سال 1996 به خطار یک عمر فعالیت هنری از وی تقدیر کرد. 

داگلاس سال 1938 از دانشگاه سنت لاورنس فارغ‌التحصیل شد و پیش از جنگ جهانی دوم و پس از آن نقش‌های کوتاهی را در برادوی ایفا می‌کرد تا اینکه در سال 1946 برای اولین بار وارد سینما شد.

نامزدی نقش اول اسکار برای فیلم "قهرمان" در نقش میدج کلی همهٔ نگاه‌ها را به سوی داگلاس فراخواند. در سال 1950 کرک در دو فیلم "مرد جوان با یک شیپور" و "باغ وحش شیشه‌ای" حضور یافت اما سال 1951 سال همکاری کرک داگلاس با سه کارگردان افسانه‌ای هالیوود بود که هر سه اثر نیز موفقیت‌هایی به همراه داشتند.

"یک داستان کارگاهی" ساخته ویلیام وایلر،"در امتداد مرگ و زندگی" ساخته رائول والش و فیلم "تک خال در آستین" اثر بیلی وایلدر پرونده داگلاس را رنگین تر از گذشته کردند.

"جدال در اوکی کرال"، "راه‌های افتخار"، "آخرین قطار گان هیل" و "اسپارتاکوس" از جمله مطرح ترین آثاری هستند که داگلاس در آنها به ایفای نقش پرداخته است. وی از سال 2008 به بعد دیگر جلوی دروبین نرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین

به گزارش ورزش سه، همیشه در ورزش فوتبال، سن ۳۰ سالگی ک بازه مهم برای بازیکنان به شمار می‌آید و اصطلاحا، بازیکنان در این سن به بلوغ تاکتیکی و فکری می‌رسند و با پختگی کافی خودشان را برای گذراندن پیک دوران فوتبالی آماده می‌کنند.
در شرایط کنونی اگر بخواهیم نگاهی به وضعیت گران‌ترین بازیکنان بالای ۳۰ سال داشته باشیم، باید به نام‌های متفاوتی اشاره کنیم. سایت ترانسفر مارکت که منبع ارزش گذاری بازیکنان به شمار می‌آید، اکنون این کار را انجام داده و لیستی از بازیکنان ارزشمند بالای ۳۰ سال تهیه کرده است.

هری کین ۱۱۰ میلیون یورو
مهاجم ۳۰ ساله و انگلیسی بایرن مونیخ، علی رغم اینکه همچنان با انتقالش از تاتنهام از لمس جام‌های فلزی بازمانده اما از نگاه این سایت آماری، در بهترین شرایط ممکن قرار دارد که البته گل‌های پرشمار او برای باوارایی‌ها عاملی است که او را به این سطح از کیفیت می‌رساند.

محمد صلاح ۶۵ میلیون یورو
اختلاف این دو نفر بسیار زیاد است و احتمالاً این مسیر در ادامه دوران حرفه‌ای کین و صلاح ادامه دار باشد. در واقع صلاح همچنان تکلیفش در لیورپول مشخص نیست و می‌خواهد در تابستان ۲۰۲۴ تصمیم‌گیری کند

.

کوین دیبروینه ۶۰ میلیون یورو
هافک بلژیکی منچستر سیتی در سن ۳۲ سالگی به ارزش ۶۰ میلیون یورو رسیده و این کهنه کار بلژیکی با مهاجم مصری لیورپول اختلاف ۵ میلیون یورویی دارد.

سون هیونگ مین ۵۰ میلیون یورو
برای پیدا کردن نفر بعدی باز هم باید در لیگ برتر انگلستان به دنبال یک اسم باشیم؛ اسمی که در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نتوانست فروغ چندانی داشته باشد اما کاری کرده که هواداران تاتنهام اگرچه جدایی هری کین را پذیرفته‌اند اما خداحافظی با سون برای آنها بسیار سخت خواهد بود.

نیمار ۴۵ میلیون یورو
وینگر برزیلی الهلال عربستان که در این فصل او را اغلب در بیمارستان یا مراکز تفریحی دیده‌ایم، با ۴۵ میلیون یورو رتبه پنجم این لیست را به خود اختصاص داده تا لیگ عربستان در بین ۵ بازیکن ارزشمند بالای ۳۰ سال فوتبال جهان، یک نماینده داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اولین مرد سیاه‌پوستی که اسکار گرفت/ عکس
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • عکس| تیپ و ژست متفاوت عمو پورنگ در کنار بازیگر مشهور سینمای هند
  • عکس| سپیده بازیگر زن سینمای قبل انقلاب بعد مدت‌ها آفتابی شد
  • جنگ روانی کم از جنگ نظامی نیست
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد
  • حمید معصومی‌نژاد بازیگر سینمای ایران شد | درآمد بازیگری بیشتر از خبرنگاری است | می‌آیم تهران و در سینما با مردم فیلم می‌بینم...| عکس
  • باشگاه ۳۰ ساله‌های فوتبال جهان با پادشاهی هری کین
  • گران ترین فوتبالیست پیر جهان را بشناسید
  • تغییر چهره واکنش برانگیز مریلا زارعی در یک سریال | پیمان معادی و مریلا زارعی در پشت صحنه | ببینید