Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@20:07:37 GMT

پروانه استاندارد شیرآلات «قهرمان» باطل شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۷۵۹۷

پروانه استاندارد شیرآلات «قهرمان» باطل شد

مدیرکل استاندارد تهران بر نظارت جدی بر واحدهای تولیدی و نیز عرضه شیرآلات بهداشتی در تهران تاکید کرد و گفت: در ماه گذشته، پروانه استاندارد ۱۸ برند شیرآلات بهداشتی توسط کارشناسان استاندارد باطل شد.

اداره‌کل استاندارد استان تهران: مدیرکل استاندارد تهران بر نظارت جدی بر واحدهای تولیدی و نیز عرضه شیرآلات بهداشتی در تهران تاکید کرد و گفت: در ماه گذشته، پروانه استاندارد ۱۸ برند شیرآلات بهداشتی توسط کارشناسان استاندارد باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    کارشناسان استاندارد در جلسات آبان‌ماه کمیته علایم، پروانه استاندارد ۱۸ برند شیرآلات را به دلیل عدم احراز شرایط استاندارد، باطل کردند که بدین شرح است:

شیرمخلوط بهداشتی اهرمی مکانیکی با نام‌های تجارتی افیار/ عامرکو/ کاشانه/ لسگه/ طالع/ آتیه/ مهرارا/ شانلی/ سلطان/ تضمین تک/ قهرمان/ اهریس/ برونل/ نوتریکا/ سیدجلال حسینی/ علی گلمحمدی آرمان/ علی انوری، شیرآلات بهداشتی کلاسیک (دیواری- حمام- توکاسه) با نام تجارتی قهرمان.

این مقام مسؤول در پایان تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون، پروانه استاندارد ۲۶ برند شیرآلات، در جلسات کمیته علایم این اداره‌کل باطل شده‌است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از اداره‌کل استاندرد استان تهران، محمدحسین طاهری در این باره توضیح‌داد: این مصنوعات نمونه‌برداری‌شده برای انجام آزمون عیارسنجی به آزمایشگاه‌های مورد تایید استاندارد ارسال و نتایج آن متعاقبا اعلام می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره بر سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ به‌منظور استعلام و اطمینان از صحت اعتبار پروانه استاندارد یا مجوز فرآورده‌های مشمول استاندارد اجباری از جمله مصنوعات طلا، گفت: شهروندان پیش از خرید مصنوعات طلا با ارسال پیامکی حاوی حرف G قبل از کد شناسایی (به عنوان مثال برای استعلام کد T ۶۸۳ باید پیامک GT ۶۸۳ ارسال شود) به این سامانه، وضعیت اعتبار کد‌ها را استعلام کرده و در صورت عدم اعتبار کد مذکور، مراتب را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به اداره‌کل استاندارد استان تهران اطلاع دهند.

طاهری درباره کد‌ها توضیح داد: این کد‌ها برای مشخص‌شدن تولید این مصنوعات توسط تولیدکنندگان معتبر داخلی و با رعایت عیار قانونی بر روی مصنوعات طلا درج می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • هشدار به خریداران طلا / عیار طلا را چک کنید
  • هشدار به مشتریان طلا؛ مراقب این حقه باشید
  • نتایج عیارسنجی مصنوعات طلا در سطح بازار اعلام می شود
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل