Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر  پاک و مطهر شهید مدافع وطن "استوار یکم هادی کاردیده" فردا  ساعت ۹ صبح از مصلای (هیئت ابوالفضلی) به سمت گلزار شهدای شهرستان بیرجند تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، استوار یکم هادی کاردیده که در درگیری شب گذشته در درگیری با اشرار مسلح در خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان به درجه رفیع شهادت نائل شد فردا در بیرجند تشییع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر پاک و مطهر شهید مدافع وطن "استوار یکم هادی کاردیده" فردا ساعت 9 صبح از مصلی (هیئت ابوالفضلی) به سمت گلزار شهدای شهرستان بیرجند تشییع می‌شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی در مورد نحوه شهادت این شهید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته با دریافت اطلاعاتی مبنی بر این که یکی از افراد شرور و تحت تعقیب منطقه قصد عزیمت به روستای حیدر آباد شهرستان نهبندان را دارد بلافاصله تیم‌های عملیاتی از انتظامی استان و شهرستان نهبندان به محل تردد اشرار اعزام شدند.

وی بیان کرد: مأموران با شناسایی خودروی متهم که در سه راهی روستای حیدرآباد شهرستان نهبندان در حال تردد بود به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد که با توجه به وجود زن و کودک در خودروی متهم با اقدامات پلیسی خودرو متوقف و سرنشین جلوی خودرو بلادرنگ به سمت مأموران تیراندازی کرد.

سردار مجید شجاع افزود: در درگیری صورت گرفته تعداد سه نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان مجروح شدند که بر اثر برخورد تیر مستقیم شرور به گردن و قفسه سینه یکی از این کارکنان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی با بیان اینکه شهادت مامور پلیس برای حفاظت از جان یک زن و کودک بوده است، افزود: حساسیت ماموران پلیس برای آسیب ندیدن یک زن و کودک منجر به شهادت یک مامورن نیروی انتظامی و مجروح شدن دو مامور دیگر شد. 

وی با بیان اینکه مأموران پلیس پس از شناسایی خودروی متهم تحت تعقیب به راننده خودرو دستور ایست دادند که راننده به دستور ایست مأموران توجهی نکرد و متواری شد، افزود: با توجه به حضور یک زن و کودک در خودروی متهم از تیراندازی به سمت خودرو خودداری و با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کردند اما بلافاصله با تیراندازی سرنشین جلوی خودرو روبرو شدند. 

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: شرور تحت تعقیب در درگیری با مأموران به درک واصل شده است و عملیات پاکسازی منطقه و شناسایی رابطان وی ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ حسین تقی زاده گفت: مأموران انتظامی پاسگاه مرک بیرجند هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی از یک دستگاه سواری تیبا ۴ هزار و ۵۵۰ عدد عینک قاچاق و بدون مجوز را کشف کردند.

وی افزود: ارزش ریالی محموله قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان بیش از 600 میلیون تومان است.

جانشین انتظامی بیرجند گفت: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ حسین تقی زاده  افزود: متهم  به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • توقیف محموله عینک‌های قاچاق در بیرجند
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +فیلم
  • تشییع و تدفین پیکر مادر شهید در کردکوی +_فیلم
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • تشییع پیکر مادر شهید؛ کردکوی
  • نخستین تصویر از شهید حمید سلطانی در هیرمند | عکس