Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همزمان با میلاد نبی مکرم همایش وحدت بخش بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان بوکان برگزار شد.

در این همایش که با حضور جمع کثیری از بازنشستگان نیروهای مسلح شهرستان بوکان و و خانواده های آنان برگزار شد مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان در سخنانی به مسائل پیش روی بازنشستگان پرداخت و عنوان کرد: وظیفه سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح پشتیبانی از نیروهای بازنشسته نهاد های نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدالت نمون گفت: این سازمان با هدف حفظ منزلت جامعه نیروهای مسلح و ارتقای منزلت در سطح جامعه در ابعاد مختلف به خدمت‌رسانی این نیروها می‌پردازد.

وی گفت: تمام اقشار نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی به همراه خانواده‌های آن‌ها در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، و خدمات و بیمه درمانی زیرپوشش تامین اجتماعی نیروهای مسلح آذربایجان غربی قرار دارند.

مدیر کل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان تصریح کرد: به تعداد اعضای زیرپوشش بیمه خدمات درمانی استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۳۲ هزار نفر بازنشسته نیروهای مسلح داریم و ۲۱۰ هزار نفر نیز جامعه هدف ما در تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان است.

عدالت نمون عنوان کرد: تا به امروز ما نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان وام به بازنشستگان نیروهای مسلح پرداخت کردیم و افرادی را که نیز دچار بیماری های صعب العلاج هستند تحت پوشش صددرصد بیمه ای قرار دادیم.

وی افزود: بیش از ۱۲۰۰ مرکز طرف قرارداد با تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سطح استان وجود دارد که ماهیانه نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان به انان جهت ارتقاء کیفیت خدمات دهی به بازنشستگان پرداخت می شود.

عدالت نمون خاطر نشان کرد: امسال یک ماه از پرداخت ها عقب هستیم که امید است تا اخر سال این عقب ماندگی را پرداخت کنیم.

 

 

 

 

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پوشش بیمه، خیال کشاورزان را آسوده‌تر می‌کند

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال‌وبختیاری گفت: با گسترش پوشش بیمه، قشر زحمت‌کش و تاثیرگذار کشاورز با خیال آسوده‌تری به افزایش تولیدات خود ادامه دهند و دیگر دغدغه خسارت را نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، سعید کیانی، امروز _ یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در نشست ستاد بیمه محصولات کشاورزی استان، اظهار کرد: در سال‌جاری بیش از ۱۵۱ میلیارد تومان به کشاورزان خسارت‌دیده پرداخت شد، در حالی که این رقم، رقم قابل توجهی است اما تنها با اشاره به خسارت پنج هزار میلیاردی بر اثر سرمازدگی محصولات کشاورزی استان این مبلغ ناچیز است.

وی افزود: تغییر اقلیم تأثیر مستقیمی بر کار کشاورزی و دامداری می‌گذارد و اکثر حوادث و خسارات کشاورزی در استان به دلیل شرایط جوی و اقلیمی استان رخ می‌دهد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اضافه کرد: با گسترش پوشش بیمه، قشر زحمت‌کش و تأثیرگذار کشاورز با خیال آسوده‌تری به افزایش تولیدات خود ادامه دهند و دیگر دغدغه خسارت را نخواهند داشت.

کیانی تاکید کرد: در سه سال اخیر استان ما با پرداخت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان در زمینه پرداخت خسارت نسبت به دیگر استان‌ها پیشرو بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود بارش‌ها در استان نسبت به سال‌های قبل، استان رتبه نخست کاهش بارندگی در سال آبی جاری تا این تاریخ را داراست و با در نظر گرفتن شرایط جوی سال‌جاری مدیریت منابع آبی و پوشش کشاورزی و اطلاع‌رسانی دقیق، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار مدیریت بحران قرار گرفته است.

کیانی گفت: شبکه‌های خوبی برای اطلاع‌رسانی ایجاد شده و بهتر است تکمیل‌تر و پویاتر شود و تا با آگاه کردن کشاورزان خسارات کمتری رخ دهد.

کد خبر 737050

دیگر خبرها

  • خرید سوابق سال‌های گذشته بیمه تامین اجتماعی برای این افراد / خبر مهم برای کسانیکه بیمه تامین اجتماعی هستند
  • ۲۰ درصد بیماران تیروئید دچار این مشکل هستند
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به ۲۵۹ هزار بازنشسته در سال ۱۴۰۲
  • افزایش پوشش بیمه، خیال کشاورزان را آسوده‌تر می‌کند
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه / ۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج
  • بیمه رایگان ۵ دهک اول جامعه/۲ میلیون بیمار نشان‌دار در صندوق بیماری‌های صعب‌العلاج 
  • بازگشت ۹۰درصد هزینه‌های درمانی به بیماران خاص
  • موسوی: هزینه های بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی باید قبل از عید پرداخت شود
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران
  • اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران