Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، جدیدترین رده بندی جهانی تنیس روی میز اعلام شد که بر این اساس برادران عالمیان در آن سقوط داشتند. نوشاد عالمیان که رده 64 دنیا را در اختیار داشت، با 11 پله سقوط در رده 75 ایستاد، نیما عالمیان هم از رتبه 102 به 111 رسید. باخت برادران عالمیان به بازیکنان رنکینگ پایینتر از خود در تورهای اروپایی در این سقوط تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مردن همچنین افشین نوروزی که در رده بندی ماه قبل حضور نداشت رتبه 270 را به خود اختصاص داده است و امین احمدیان نیز از رده 458 به رتبه 533 سقوط کرد. امیررضا عباسی نیز جایگاه 578 را به خود اختصاص داد.

سایر بازیکنان ایران نیز از جمله امیر حسین هدایی، احمدرضا عبادی پور، نوید شمس نیز در این رده بندی سقوط چشمگیری داشته‌اند.

در بخش بانوان نیز ندا شهسواری که پیش از این رده 273 را برعهده داشت، به رتبه 320 سقوط کرده است، مریم صامت، مهشید اشتری و شیما صفایی رده

421 ،‌586 و 619 را به خود اختصاص داده‌اند.

602

فدراسیون ایران تنیس عالمیان ورزشکار جهانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا حالا به یک تهدید کاملا جدی برای بارسا در راه کسب رتبه دوم لالیگا تبدیل شده است. تیم تحت هدایت میچل امروز به زمین لاس پالماس رفته بود و در صورت پیروزی بالاتر از بارسا در جدول قرار می گرفت و به هدف خود نیز رسید. 

ابتدا میزبان به یک ضربه پنالتی دست یافت ولی گلر خیرونا توپ را مهار کرد. دیگو لوپز در دقیقه 26 توانست خیرونا را پیش بیندازد و در ادامه دووبیک خیلی زود شانس این را داشت که تیمش را 0-2 پیش بیندازد اما ستاره اوکراینی پنالتی خود را از دست داد.

همین بازیکن ولی در نیمه دوم و در دقیقه 57 پنالتی دوم خود در این بازی را گل کرد و در نهایت خیرونا میزبانش را 0-2 شکست داد.

با این برد خیرونا 71 امتیازی شد و موقتا با یک امتیاز بیشتر از بارسا در رده دوم قرار گرفت. بارسا اگر دوشنبه برابر والنسیا متوقف شود، به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه سوم باقی خواهد ماند و در نتیجه دیدار هفته بعد با خیرونا بسیار کلیدی خواهد شد. رسیدن به رتبه دوم برای قطعی کردن سهمیه سوپرجام اهمیت فراوانی دارد. 

لازم به ذکر است که رئال مادرید با 84 امتیاز فقط 4 امتیاز دیگر برای قهرمانی می خواهد.

دیگر خبرها

  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • افت ۴ پله‌ای رتبه علمی ایران
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟