Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل لیگ برتر بازی های عقب افتاده خود در لیگ برتر و جام حذفی را انجام خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پرسپولیس که با یک بازی کمتر و چهار امتیاز بیشتر در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد، روز دوشنبه بازی عقب افتاده خود از هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر را برابر نفت آبادان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم سپس روز جمعه ۲۴ آذر ماه نیز بازی عقب افتاده خود از مرحله یک هشتم جام حذفی فوتبال کشور را برابر تیم بادران برگزار خواهد کرد.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این بازی، در مرحله بعدی جام حذفی برابر تیم صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرد که ساعت و مکان انجام آن، پس از قرعه‌کشی معلوم خواهد شد اما این بازی در تاریخ ۲۸ آذر ماه انجام می‌شود. در این صورت پرسپولیس ظرف هشت روز دو بار با صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد.

همچنین با احتساب بازی‌های انجام شده برابر سپیدرود و ذوب آهن در مدت ۱۸ روز پنج مسابقه انجام خواهد داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!

به گزارش همشهری‌آنلاین، وقتی فقط ۷‌هفته به پایان فصل باقی مانده و فاصله استقلال و پرسپولیس در صدر جدول فقط یک‌ امتیاز است، اصلا نیازی نیست در مورد حساسیت مسابقات توضیح اضافی بدهیم. خود این شرایط به وضوح نشان می‌دهد چقدر بازی‌ها سرنوشت‌ساز هستند؛ ازجمله نبرد امروز پرسپولیس با صنعت نفت در آبادان و جدال فردای استقلال با شمس‌آذر قزوین. با این حال، تیم اوسمار ویرا ۳‌هدف بزرگ در دل بازی با نفت دارد که برای رسیدن به آنها حداکثر تلاشش را به‌کار خواهد گرفت.

اول؛ پرسپولیس اگر بازی امروز را ببرد، بعد از مدت‌ها به صدر جدول خواهد رسید؛ ولو اینکه این صدرنشینی «موقت» باشد. همین صعود به رتبه نخست، می‌تواند برای بازی فردا با شمس‌آذر فشار روانی زیادی را متوجه استقلال کند. این دقیقا همان اتفاقی است که هفته گذشته در دیدار با ملوان برای پرسپولیس رخ داد. استقلال ۲‌ساعت قبل‌تر بازی‌اش با آلومینیوم را برده بود و قرمزها می‌ترسیدند با توقف برابر ملوان، فاصله‌شان با صدر بیشتر شود. همین هراس، از کیفیت کار تیم مخصوصا در نیمه دوم کم کرده بود و حالا اگر پرسپولیس مسابقه آبادان را ببرد، ممکن است فشار مشابهی برای بازی فردا به استقلالی‌ها وارد شود.

دوم؛ درصورت پیروزی برابر نفت، پرسپولیس می‌تواند در جدول مسابقات بیرون از خانه استقلال را جا بگذارد. آبی‌ها در ۱۲‌مهمانی خود صاحب ۲۱‌امتیاز شده‌اند و این در حالی است که سرخپوشان در ۱۱‌بازی بیرون از خانه، ۱۹‌امتیاز کسب کرده‌اند. با برتری احتمالی در دیدار امروز، پرسپولیس می‌تواند با تعداد مسابقات برابر از استقلال سبقت بگیرد.

سوم؛ این یکی به انگیزه‌های شخصی اوسمار ویرا مربوط است. لحظه معرفی او به‌عنوان سرمربی پرسپولیس، موج بزرگی از انتقادها شکل گرفت که رفته‌رفته بر اثر عملکرد خوب قرمزها، رنگ باخت. حالا کار به جایی رسیده که مدیران باشگاه از ویرا برای فصل بعد برنامه خواسته‌اند و هواداران هم شکایتی از این بابت ندارند. بدیهی است که در چنین شرایطی، کسب پیروزی‌های بیشتر و پیشروی به سمت جام قهرمانی تا چه اندازه می‌تواند مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد اوسمار مصمم‌تر کند. برای خودش هم که شده، او باید ببرد.

کد خبر 845361 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • کمالوند: امیدوارم برابر پرسپولیس کار بزرگی انجام دهیم
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان
  • فرمول تعیین قهرمان لیگ در صورت هم امتیازشدن پرسپولیس و استقلال
  • ماموریتی بزرگ در پرسپولیس که یحیی از پس آن بر نیامد اما اوسمار انجام داد
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!