Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@17:30:01 GMT

شلیک موشک زلزال ۲ به مواضع ائتلاف سعودی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۷۹۲۲

شلیک موشک زلزال ۲ به مواضع ائتلاف سعودی

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یمن، ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز –شنبه- موشک زلزال۲ را به مواضع تجمع نیروهای ارتش عربستان سعودی در منطقه جیزان شلیک کرد.

یک منبع نظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری یمن اعلام کرد که این موشک به هدف تعیین شده و به جبهه نیروهای عربستان سعودی و متحدانشان در منطقه جیزان اصابت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع آگاه افزود که در اثر برخورد این موشک تعدادی از نیروهای نظامی عربستان زخمی شدند.

یمن در یک ماه اخیر شاهد شدیدترین تنش‌ها در چند ماه اخیر بوده است و در نتیجه این درگیری‌ها که میان نیروهای انصارالله و نیروهای وفادار به «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهوری برکنار شده یمن صورت گرفت، صالح کشته شد.

ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی حدود سه سال قبل با هدف شکست انصارالله یمن به این کشور حمله کرد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی از سمت لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،منابع خبری از شلیک دستکم 30 موشک از جنوب لبنان به منطقه اشغالی الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گفته منابع عبری، پایگاه نظامی میرون ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با ده‌ها موشک از جنوب لبنان مورد حمله قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به اسرائیل
  • حزب الله پایگاه خربه ماعر را زیر آتش سنگین قرار داد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • شلیک ۱۵ موشک از لبنان به الجلیل غربی
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون ارتش رژیم صهیونیستی