Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزير خارچه چين امروز (شنبه) خواست، به منظور برقراري صلح در منطقه، کنفرانس صلحي ميان فلسطين و اسرائيل در پايان سال جاري ميلادي برگزار شود.
به گزارش ايسنا، به نقل از روزنامه "فرامنطقه‌اي القدس العربي" وانگ يي، وزير خارجه اين کشور اميدوار است کنفرانسي تشکيل و دو طرف مذکور در آن حضور يافته و به صلح دست يابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از اينکه دونالد ترامپ، رئيس جمهور آمريکا چهارشنبه در سخنراني تلويزيوني خود از کاخ سفيد، قدس را به عنوان پايتخت اسرائيل به رسميت شناخت و آغاز انتقال سفارت کشورش به اين شهر اشغالي را اعلام کرد، تنش‌ها ميان فلسطين و رژيم صهيونيستي شدت يافت.
درگيري‌ها در مرزهاي مشترک با نوار غزه، از روز جمعه تاکنون چهار شهيد و بيش از 1000 زخمي برجاي گذاشته است.
همچنين صبح جمعه درگيري‌ها در مناطق مختلف فلسطين در کرانه باختري از جمله قدس اشغالي و غزه بالا گرفت و طبق گفته وزارت بهداشت، حدود 1099 غيرنظامي در همه مناطق زخمي شدند.
ده‌ها هزار فلسطيني در کرانه باختري و نوار غزه در اعتراض به اين تصميم آمريکا تظاهرات کردند.
اين در حالي است که امروز نيز تظاهرات در سراسر فلسطين در حمايت از قدس ادامه داشت.

در اين راستا تظاهراتي از خيابان صلاح الدين به سمت باب العامود در قدس آغاز شد و در اين تظاهرات طي حمله نيروهاي اسرائيلي 12 فلسطيني زخمي شدند.
تظاهراتي نيز به سمت ايست بازرسي در ورودي شمالي بيره در غزه نيز نيروهاي اشغالگر به سمت تظاهرکنندگان گاز اشک‌آور شليک کردند.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله

حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرکی در جنوب لبنان منجر به شهادت دستکم سه نفر شد و این رژیم از بیم واکنش حزب الله به این حمله، برخی از شهرک‌های اشغالی را تخلیه کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ به دنبال حمله هوایی رژیم اسرائیل به شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان و شهید و زخمی شدن شماری از لبنانی‌ها، رژیم اسرائیل از بیم واکنش حزب الله به این حمله، شهرک‌های مرزی را تخلیه کرده است.

خبرگزاری لبنان گزارش داد که حداقل سه تن از شهروندان غیرنظامی این کشور در حمله هوایی رژیم اسرایئل به محله «الجعافره» در شهرک «میس الجبل» واقع در جنوب لبنان به شهادت رسیده و 5 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

.

 

 سازمان دفاع مدنی لبنان در خبر اولیه اعلام کرده بود که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهر میس الجبل در جنوب لبنان دو غیرنظامی شهید و 3 نفر دیگر زخمی شدند. احتمال می‌رود شمار شهدا و مجروحان این حمله بیشتر نیز شود.

حملات موشکی سنگین از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالیروز 205 طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • تحصن دانشجویان ایتالیا در همبستگی با فلسطین+ فیلم
  • عکس/ تظاهرات اسکاتلندی‌ها در حمایت از فلسطین و غزه
  • معترضان صهیونیست تظاهرات سکوت برگزار کردند
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان