Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری کارآگاه قلابی خبر داد.

سرهنگ اردشیر نادری با اعلام این مطلب بیان داشت: حسب اطلاعات واصله مبنی بر این که فردی با لباس شخصی و تجهیزات پلیسی خود را کارآگاه پلیس Police معرفی و از شهروندان اخاذی می کند موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری قرار گرفت. 
وی افزود: با اقدامات لازم فرد مورد نظر شناسایی و در حالی دستگیر شد که در حال بازرسی بدنی شهروندی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از متهم یک قبضه سلاح کلت قلابی و کارت های شناسایی کشف شد. 
سرهنگ نادری اشاره کرد: متهم در تحقیقات اظهار داشت طعمه های خود را از بین مصرف کنندگان مواد انتخاب می کرد و پس از شناسایی در خیابان خود را کارآگاه معرفی می کرد و در قبال این که دستگیرشان نکند مبالغی از آنان اخذ می نمود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار