Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:19:45 GMT

آذری: اظهارات دبیرکل AFC برداشت شخصی او بوده است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۸۱۲۱

آذری: اظهارات دبیرکل AFC برداشت شخصی او بوده است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که اظهارات دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی تیم‌های ایرانی و عربستانی برداشت شخصی او بوده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید آذری در پایان نشست مدیران باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با مسئولان فدراسیون فوتبال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: صحبت‌هایی که دبیرکل کنفدراسیون آسیا انجام داده بود، برداشت شخصی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه امروز هم برای این بود که بازی‌ها رفت و برگشت ما با تیم‌های عربستانی در زمین بی‌طرف برگزار نشود.

ادامه دارد ...

R1015150/P1015145/S3,27/CT11 موضوعات مرتبط سعید آذری ذوب آهن اصفهان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان

اجلاس دو روزه اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان با صدور بیانیه و تصویب توافقنامه‌ای از سوی نمایندگان بیش از ۲۰ کشور حاضر در این اجلاس به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان در پایان این اجلاس از تابلو نقاشی هنرمند اصفهانی استاد رضا بدرالسماء رونمایی کرد.

مجمع گفتگوی همکاری آسیاAsia Cooperation Dialogueبا هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیاACDهستند.

کد خبر 749517

دیگر خبرها

  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • اظهارات رئیسی درباره انتخابات مرحله دوم مجلس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفت و گوی همکاری آسیا
  • پایان اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع گفتگوی همکاری آسیا در اصفهان
  • دومین روز اجلاس مجمع گفتگوی همکاری‌های آسیایی + فیلم
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • کودکان هم در اصفهان فهمیدند شهر در خطر فرونشست است/ مسوولان هنوز نفهمیدند یا نمی‌توانند جلوی برداشت‌های بی‌رویه آب را بگیرند (فیلم)
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها