Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: چهارمین شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی امروز (۱۸ آذر) با حضور ۱۸ نفر از اعضای اصلی و استاندار و دو تن از نمایندگان استان در مجلس تشکیل شد و مصوبات خوبی را برای توسعه استان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، اولین دستور کار جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان بررسی پروژه های پیشنهادی از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی استان بود که اعضای شورا روی اعتبارات در نظر گرفته شده در سه بخش فنی و اعتباری، زیرساختی و ملی نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

محمد هادی آرین، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران در مورد مصوبات جلسه گفت: پروژه های پیشنهادی از محل اعتبارات ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی خراسان جنوبی در سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب شده و مبلغ 66 میلیارد و 660 میلیون تومان برای آن اختصاص یافته است.

 

وی با بیان اینکه این پروژه ها در سه بخش فنی و اعتباری، زیرساختی و ملی بوده است، افزود: از مبلغ 66 میلیارد تومان اعتبار، 12 میلیارد تومان برای بخش فنی و اعتباری و مابقی سایر بخش ها اختصاص یافته است.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی افزود: با توجه به نیاز استان به راه آهن و لزوم توجه به این مهم، در این جلسه مصوب شد که مبلغ 20 میلیارد تومان از اعتبارات ارتقای شاخص‌های توسعه اقتصادی استان برای آغاز پروژه راه آهن و 15 میلیارد تومان برای تکمیل باند دوم بزرگراه بیرجند – قاین اختصاص پیدا کند. 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب،سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به زمان ابلاغ برنامه هفتم توسعه، گفت: ایرادات باقیمانده از لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه برطرف شده است و به زودی برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: درباره بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، این بخش از لایحه بودجه هم اکنون در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است و با توجه به اینکه سقف درآمدها و هزینه‌های بودجه در بخش اول مشخص شده است، علی القاعده تغییرات قابل توجهی در این حوزه نباید داشته باشیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش، بیان کرد: این استیضاح از پیش از این مطرح بوده و گفت‌وگوهایی با نمایندگان درخواست‌کننده استیضاح مطرح شده تا به ایرادات و اشکالات پاسخ داده شود و نماینده استیضاح کننده گفت‌وگوها و مکاتباتی را با وزیر داشته است.

وی در ادامه اظهار کرد: البته با توجه به زمان اندک باقیمانده از کار مجلس بعید است که نوبت به این گونه مسائل برسد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت