Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلدختر- فرمانده انتظامی پلدختر از متلاشی شدن باند تهیه و توزیع مواد مخدر در بخش «معمولان» از توابع شهرستان پلدختر خبر داد.

سرهنگ صفر عبدالوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی معمولان یکی از پاسگاه های فعال شهرستان طی ۴۸ ساعت گذشته یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر را شناسایی و منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یک نفر از اعضای این باند که در بخش «معمولان» اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می کرد، در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و یک نفر دیگر از اعضای باند نیز متواری شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: از این باند مقدار ۴۲۴ گرم تریاک، ۲۱ گرم هروئین و ۴۰۳ گرم شیره تریاک و ۱۹۲ گرم گراس کشف شد.

وی افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد: همچنین ماموران انتظامی پاسگاه معمولان در عملیاتی دیگر یک دستگاه موتور سیکلت که از اصفهان سرقت شده بود را کشف و تحویل مالباخته کردند.

فرمانده انتظامی پلدختر با بیان این که پیشرفت جامعه در گرو ایجاد امنیت است، گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران پلیس در سطح پاسگاه ها و پلیس های تخصصی فعالیت های خود را با جدیت و آن طور که شایسته مردم است انجام می دهند تا بستر سرمایه گذاری در شهرستان فراهم و فقر و بیکاری ریشه کن شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم