Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:25:57 GMT

ورزشی ترین خانواده دنیا را بشناسید (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۹۵۱۱

خانواده تیله جزو معدود خانواده هایی بودند که در یک المپیک 2 بازیکن در 2 رشته مختلف داشتند و حالا کوچکترین فرزند این خانواده هم به بسکتبال رو آورده است.

به گزارش "ورزش سه"،  خانواده تیلی همگی ورزشکار هستند. لورن تیلی پدر خانواده، بازیکن اسبق تیم ملی والیبال فرانسه هم اکنون سرمربی تیم ملی این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین تیلی ستاره مطرح تیم ملی فرانسه است که هم اکنون با پیشنهاد وسوسه انگیزی در لیگ چین توپ می زند. کارولین مادر خانواده بازیکن اسبق تیم ملی والیبال هلند بوده است. کیم تیلی عضو تیم ملی بسکتبال فرانسه است که در المپیک ریو هم حضور داشته است.


کوچکترین عضو خانواده هم کیلیان تیلی ۱۹ ساله است که در تیم باشگاهی دانشگاه خود بسکتبال را به طور حرفه ای دنبال می کند. وی اخیراً در حین بازی، بسکتبال را با والیبال اشتباه گرفته و این صحنه که داور با متوقف کردن بازی از او خطا گرفته توسط کوین توئیت شده است. گویا آخرین عضو خانواده ترکیبی از والیبال و بسکتبال را در زمین پیاده کرده است که البته از نگاه داور دور نماند.

 

والیبال تیم ملی والیبال فرانسه

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و تیم دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان قهرمانی را به دست آورد.

در دیدار رده‌بندی که به میزبانی واحد اراک در سالن پوریای ولی انجام شد تیم خوب و یکدست دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر به نمایندگی از استان‌های شمالی کشور موفق شد  تیم تهران را شکست داده و به عنوان قهرمانی دست پیدا کند و بازیکن شماره ۹ تیم آزادشهر به‌عنوان فنی‌ترین و بهترین بازیکن مسابقات معرفی شد.

عنوان بازیکن اخلاق این دوره از مسابقات به محمد عسکری بازیکن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان تعلق گرفت.

در آیین اختتامیه مسابقات پیمان عین القضاتی رئیس شورای فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک، محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، عباس شیخان معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، محمد توسلی رئیس انجمن والیبال دانشگاه آزاد اسلامی،  میرزاده و معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی کاپ قهرمانی مدال و احکام تیم‌های اول تا سوم را اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • فوق ستاره برزیلی به روسیه کوچ کرد!
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • حضور ۱۷ تیم باشگاهی اردبیل در جشنواره مینی والیبال
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید