Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکزخلیج فارس؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و با سود چهار درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.
محسن ضیایی افزود: تسهیلات پس از تایید متناسب با بافت سنتی و بومی و دارا بودن حداقل ۱۶ تخت برای پذیرایی از گردشگران به متقاضیان پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیشتر این اقامتگاه‌ها در قشم، هرمز و بندرلنگه واقع است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان افزود: از ابتدای سال تا کنون مجوز راه اندازی ۲۰ واحد بومگردی صادر شده که شش واحد آن فعال است.
ضیایی گفت: بقیه واحد‌ها با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد تا پایان سال به بهره برداری می‌سد.
استفاده از نماد‌های بومی و محلی و پذیرایی از مسافران با غذا‌های محلی و موسیقی سنتی از مهمترین ویژگی‌های اقامت گاه‌های بومگردی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز

داود نجفیان گفت: این طرح که با هدف تامین آب استان البرز برای افق ۳۰ ساله از ۲ سال پیش در دست اقدام قرار گرفته ، امسال ۲ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به آن تخصیص داده شده و امسال اولین سالی است که این طرح اعتبار ملی دریافت می کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز گفت : اکنون نیز ۲ پروژه مهم انتقال آب از رودخانه کرج در اجرای طرح جامع آبرسانی استان البرز در دست اقدام یا دستور کار قرار دارد.

نجفیان بیان کرد : یکی از این پروژه ها ، انتقال آب رودخانه کرج از آبگیر بلیقان به تصفیه خانه شماره ۲ کرج است که اعتبار پیش بینی شده برای آن ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز اظهار کرد: این شبکه به طول ۹ کیلومتر سالانه ۴۰ میلیون متر مکعب از آب رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره ۲ کرج انتقال می دهد.

وی اظهار کرد: اکنون در حال انتخاب پیمانکار این پروژه هستیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز و طی سه ماه آینده تکمیل و وارد مدار خواهد شد.

نجفیان گفت : طرح دیگر انتقال آب از رودخانه کرج به تصفیه خانه شماره سه کرج است که تابستان امسال با ظرفیت تامین ۱۲.۵ میلیون متر مکعب آب در سال به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای البرز گفت : این طرح ها زیر مجموعه طرح جامع آبرسانی البرز هستند که به صورت جهادی اجرا می شوند.

نجفیان بیان کرد: بخش دیگر طرح جامع آبرسانی استان در مناطق غربی و جنوبی البرز در دست اقدام است.

وی افزود: اکنون در این محدوده شبکه انتقال آب سد طالقان به نظرآباد و اشتهارد به طول ۶۲ کیلومتر اجرا شده که با تکمیل تصفیه خانه آب شهرجدید مهستان ، ساکنان غرب و جنوب البرز در آینده نزدیک به آب سد طالقان دسترسی پیدا می کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • دستورکار قرار گرفتن برگزاری پنج برنامه در حوزه گردشگری خوراک
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • تعیین و اختصاص ردیف اعتبار ملی برای طرح جامع آبرسانی البرز
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر رشد ۲۵ درصدی جذب گردشگران