Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@10:51:11 GMT

پیشرفت کشور در گرو فعالیت و پویایی دانشجویان است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۶۹۹۶۶

پیشرفت کشور در گرو فعالیت و پویایی دانشجویان است

یاسوج- جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشرفت و توسعه کشور در گرو فعالیت دانشجویان بر مبنای بصیرت و تعصی از شهدای دانشجوی انقلاب و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر انصاری بعد از ظهر شنبه در برنامه گرامیداشت و جشن روز دانشجو افزود: پیروی از راه شهدا و عمل به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب چراغ راه دانشجویان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری عنوان کرد: از جمله اهداف اینچنین گردهمایی هایی تجدید پیمان با شهدای دانشجو، آرمان های امام و انقلاب است.

انصاری با اشاره به دوران دفاع مقدس ابراز داشت: امام خمینی(ره) جبهه را دانشگاه می دانست و همچنین از همه اقشار جامعه در جبهه ها حضور داشتند و همه کسانی که به دل جبهه ها می رفتند یک تحول درونی در آنها ایجاد می شد و روح معنویت بر جبهه ها حاکم بود.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس قریب به ۵۰۰ هزار دانش آموز حضور داشتند که  نزدیک به ۳۸ هزار شهید دانش آموز بیانگر این است که نظام ما مدیون خون شهدا است و آرامش و امنیت حاکم بر کشور از لطف خداوند و تدابیر مقام معظم رهبری، پشتوانه مردم و حماسه آفرینی دانش آموزان و دانش جویان است.

انصاری بر بکارگیری بیانات و کلام مقام معظم رهبری به عنوان چراغ راه دانشجویان تاکید کرد و گفت: مدیران، مسئولان و فرماندهان آینده کشور از بین دانشجویان انتخاب خواهند شد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی یک لحظه از دشمنی خود با نظام اسلامی ما غافل نمی شود، بیان داشت: پایگاه دشمن در اوایل انقلاب توسط دانشجویان فتح شد و در دوران دفاع مقدس نیز یک وجب از خاک ما  در دست دشمن نماند.

انصاری افزود: ما افتخار می کنیم که فرزندان این نظامیم و باید تلاش کنیم در راه تحقق اهداف نظام و انقلاب با بصیرت برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری قدم برداریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۶۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام «سید ابوالفضل حسینی» در خطبه های نماز جمعه امروز مصلای شهدای خوشنام شهر آق قلا، اظهار کرد: یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور نیروی انسانی جوان، پر انرژی و اثرگذار است، کاهش جمعیت جوان، باعث کاهش نیروی مولد و خلاق جامعه است و برای جوانی جمعیت باید برنامه ریزی کرد.
 
به گفته وی؛ یکی از متغیرهایی که در بهداشت روانی می تواند نقش سازنده و مؤثر داشته باشد رفتارهای مذهبی از جمله کارکردهای مذهب در بهداشت روانی و پروراندن رویکردی پیشگیرانه نسبت به آسیب ها است.
 
امام جمعه اهل تشیع شهر آق قلا با عنوان اینکه شهید مطهری، نه یک فرد؛ بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود، تصریح کرد: این شهید بزرگوار می ‌توانست و می ‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد و امام راحل عظیم‌ الشأن (ره) و رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌ اند.
 
وی افزود: معلمان قشر بسیار زحمتکش و شریفی هستند؛ اما باید توجه داشته باشیم که معلمی فقط به تدریس مباحث تخصصی در مقاطع مختلف تحصیلی نیست؛ بلکه معلم علاوه بر آموزش دروس تخصصی باید در ارتقای سلامت روحی و روانی متعلّمین خود یعنی جامعه تلاش کند چرا که معلمی در حقیقت شغل انبیا است.
 
حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: معظم له درباره تأمین امنیت شغلی و معیشتی این قشر زحمتکش جامعه تأکید زیادی کردند.
 
وی ادمه داد: در تمام مصاحبه‌ها و سخنرانی ها، مهم‌ترین بحثی که بر آن تأکید می‌شود، امنیت شغلی نیروی کار است و کارگران با بحث امنیت شغلی دست و پنجه نرم می‌ کنند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • فعالیت ۹۱ معدن در استان البرز
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • جوانی جمعیت نجات دهنده کشور از آینده هولناک کهنسالی است
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن