Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: ۲ مرکز نگهداری برای زنان و دختران فراری در سنندج تأسیس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سلیم کریمی عصر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر که با محوریت کاهش آسیب‌های اجتماعی در سالن جلسات شورای شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در سنندج دو مرکز DIC، چهار کمپ، مرکز اجباری و شیلتر بانوان و آقایان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وجود بیکاری و نبود اشتغال در استان گفت: اشتغالزایی برای کارتون‌خواب‌ها نسبت به افراد عادی ده برابر مهم‌تر است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کردستان با تاکید به ایجاد ظرفیت برای اشتغال تصریح کرد: نبود فرهنگ‌سازی و کمک نکردن به افراد کارتون‌خواب سبب گسترش بیکاری این افراد می‌شود.

وی تاکید کرد: باید برای کمک به متکدیان و کارتون‌خواب‌ها اعتمادسازی صورت بگیرد و کمک‌های مردمی جمع شود.

کریمی با تاکید بر تعدیل دیدگاه مردم نسبت به معتادان افزود: خانه امن و خانه سلامت دو مرکز تأسیس شده برای نگهداری زنان و دختران فراری در سنندج است که باید برای اسکان آنان اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه بیشتر از ظرفیت معتادان مکان داریم!، اظهار کرد: وجود گرم‌خانه و مرکز متکدیان وظیفه شهرداری است اما باید دستگاه‌های دیگر هم ورود پیدا کنند.

برای برخورد با معتادان سنندجی محدودیت‌های قانونی وجود دارد

معاون فرهنگی شهرداری سنندج نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: در چند سال گذشته برای انتقال معتادان کارتون‌خواب مشکلات قانونی وجود داشت اما سال گذشته مکانی در خیابان 17 شهریور برای اسکان آنان اختصاص یافت و در این مرکز در هر شبانه‌روز ظرفیت اسکان 60 نفر وجود دارد.

سرکوت نجفی افزود: مرکز «شیلتر بانوان» فضای ایجاد شده برای اسکان بانوان است و در حال بهره‌برداری است.

وی با اشاره به نبود برخورد سیستماتیک و محدودیت‌های قانونی برای برخورد با معتادان عنوان کرد: باید در این راستا سازوکار قانونی تدوین شود و از ظرفیت‌های شهرداری استفاده کنیم.

انتهای پیام/

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول

مناطق مرکز تهران به دلیل دسترسی به حمل‌ونقل عمومی و امکانات رفاهی بی‌نظیر همیشه یکی از گزینه‌های خریداران مسکن است. بنابراین، در ادامه به بررسی قیمت خانه‌های نوساز در این ناحیه پایتخت می‌پردازیم.

برای خرید یک خانه نوساز دو خوابه در بهجت آباد با زیربنای 116 متر به سرمایه‌ای حدود 17 میلیارد و 400 میلیون تومان نیاز دارید.

یک واحد آپارتمان نوساز در محله نصرت با دو اتاق خواب و زیربنای 105 متر بالغ‌بر 11 میلیارد و 500 میلیون تومان معامله می‌شود. همچنین، یک خانه 85 متری در سنایی تهران با دو اتاق خواب، 11 میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمان نوساز دیگری با متراژ ۱۱۶ متر و دو اتاق خواب در خیابان نجات اللهی به قیمت 12 میلیارد و 760 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

اگر به دنبال خانه نوساز در حوالی میدان ولیعصر هستید، می‌توانید صاحب یک آپارتمان 103 متری دو خوابه شوید که 13 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد.

آپارتمان دیگری در خیابان جمالزاده با زیربنای 90 متر و دو اتاق خواب، 10 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت دارد. همچنین در این محله با بودجه‌ای بالغ‌بر 15 میلیارد و 700 میلیون تومان می‌توانید یک خانه 135 متری با 3 اتاق خواب بخرید.

آپارتمان نوساز دیگری در بلوار کشاورز با زیربنای ۱۱۵ متر و دو اتاق خواب با سرمایه‌ای بالغ‌بر 14 میلیارد و 900 میلیون تومان قابل خرید است.

منبع: اقتصاد آنلاین

سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • شهر جهانی نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و خلاق کشور تأسیس می‌شود
  • بهره برداری از خانه گلبانو در رشت
  • افتتاح دو شهرداری جدید در شهرستان تبریز
  • انتشار اطلاعیه جدید پلیس درباره برخورد با کشف حجاب
  • زنده گیری مستمر سگ‌های بلاصاحب در اردبیل
  • واکنش تند انسیه خزعلی به جنجال حضور دختران در استادیوم
  • ایجاد سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در مشهد
  • آپارتمان‌های نوساز مرکز تهران چند؟ + جدول
  • استراحت در خانه و گذران وقت، خارج از منزل
  • چرا سگ‌های ولگرد تهدیدی برای زندگی شده‌اند؟