Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین؛ یونس رنجکش در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان درگفت وگو با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان یادآور شد: در صورت آمادگی آن اداره کل و ناشرین استانی، فرمانداری آستارا آمادگی دارد میزبان این ناشران در این شهرستان مرزی باشد.

وی اضافه کرد : آستارا یکی از شهرهای فرهنگی استان گیلان است که با توجه به سابقه و علاقه مندی مردم به حوزه فرهنگ و کتابخوانی، برگزاری نمایشگاه کتاب می تواند نقش مهمی در توسعه فرهنگ و رشد بازار و اقتصاد کتاب در کنار تامین نیازمندی های مردم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : این شهرستان مرزی دارای امکانات خوب نمایشگاهی در مرکز شهر است که ناشران می‌توانند از این فضا برای عرضه محصولات خود استفاده کنیم .

دکتر فیروز فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان هم ضمن استقبال از پیشنهاد فرماندار آستارا بر ضرورت برگزاری اینگونه حرکت های فرهنگی با مشارکت دستگاه های اجرایی تاکید و در این زمینه اعلام امادگی کرد.

فرماندار آستارا در این بازدید، از غرفه های مختلف نمایشگاه کتاب بازدید و با ناشران و غرفه داران به گفت و گو پرداخت.

استان گیلان دارای بیش از ۱۰۰ناشر استانی است.

 

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

به همت اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری ستاد دیه استان یزد، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه‌ها و بنا‌های قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان " دوشنبه‌های رهایی" با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان "دوشنبه‌های رهایی" از بنا‌ها و خانه‌های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود و عموم مردم میتوانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و می خواهند به این امر خیر اختصاص دهند.

گفتنی است، پویش دوشنبه‌های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار میشود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب میگردد و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تا کنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • برگزاری نمایشگاهِ عکسِ به نیت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد