Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دستور کار جلسات این هفته صحن علنی مجلس شورای اسلامی سؤال هادی قوامی نماینده اسفراین، جواد کریمی قدوسی نماینده  مشهد وکلات و حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان (یک سؤال) و همچنین سوال حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه (یک سؤال) از وزیر نفت در برنامه قرار دارد.

از اینرو زنگنه در یکی از روزهای یکشنبه ، سه شنبه و یا چهارشنبه هفته جاری که با اعلام هیئت مدیره مجلس مشخص می شود، مهمان صحن علنی مجلس است تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در تاریخ سی‌ام آبان ماه بیژن زنگنه وزیر نفت به منظور پاسخ دادن به سوالات نمایندگان، مهمان کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بود.

در این جلسه سوالات از وزیر نفت در 4 محور خلاصه می شد که در 2 موضوع، نمایندگان توضیحات زنگنه را پذیرفتند، اما در دو محور، توضیحات زنگنه برای نمایندگان حاضر قابل قبول نبود و سوال از وزیر نفت به صحن علنی مجلس موکول شد.

1. سوال از وزیر نفت در مورد قرارداد توتال و حواشی مربوط به آن.

* نمایندگان از گزارش وزیر نفت قانع شدند و زنگنه به حضار اطمینان داد که توسعه فاز 11 پارس جنوبی بر اساس برنامه زمانبندی جلو می رود.

2. سوال از وزیر نفت در خصوص طرح برندسازی جایگاه‌های عرضه سوخت و حواش مربوط به آن.

* در این جلسه مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی به دستور وزیر نفت حاضر شد و نمایندگان از توضیحات معاون وزیر نفت قانع شدند.

3. سوال از زنگنه در خصوص باشگاه نفت و نیرو و حاشیه های مربوط به آن.

* نمایندگان از توضیحات زنگنه قانع نشدند و مقرر شد تا این سوال برای طرح به صحن علنی مجلس ارسال شود.

4. سوال از وزیر نفت در خصوص اتفاقات اخیر در صنعت نفت از جمله آتش سوزی پالایشگاه تهران و چاه نفتی میدان رگ سفید.

* نمایندگان از توضیحات زنگنه قانع نشدند و مقرر شد تا این سوال برای طرح به صحن علنی مجلس ارسال شود.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد

علیرضا زاکانی در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص نحوه همکاری و کمک شهرداری به پلیس در اجرای طرح نور و این پرسش که آیا شهرداری ماموران خود را ضابط قضایی می‌داند، کفت اینکه پلیس چه خدمتی را می‌خواهد و نیاز دارد را آنها اعلام می‌کنند و ما هم طبق وظیفه خودمان به هر کسی که در شهر نیازمند همکاری و کمک باشد خدمات می‌دهیم.

شهردار تهران افزود: نظام ما یک نظام مشارکتی است و با مشارکت مردم و نهادها و دستگاه ها کارها پیش می‌رود و هر کسی نیاز داشته باشد  به ما می‌گوید و ما هم سرویس می‌دهیم.

زاکانی که در حاشیه جلسه هیئت وزیران با اصحاب رسانه گفتگو می‌کرد در پاسخ به سوالی دیگری درباره نقدها و مسائلی که حول موضوع قرارداد شهرداری تهران با یک یک شرکت چینی برای خرید مترو و اتوبوس و ... منعقد شده هم با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند تنها عده خاصی در کشور سود کرده و عموم مردم ضرر کنند، گفت: این اصلا خوب نیست و با انسانیت سازگاری ندارد.

 انتهای پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد
  • قانون اصلاحی بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • (ویدئو) پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • ببینید | پاسخ جالب همسر کاپیتان تیم ملی فوتسال به یک سوال جنجالی
  • تصویری از مهمانان خاص امروز بهارستان