Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@00:51:53 GMT

لگد مال کردن ستاره ها در استقلال !

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۰۹۹۷

به گزارش خبر ورزشی از همان روز که به رضا عنایتی لقب مشمئزکننده دندان پوسیده دادند تا روزی که به کاوه رضایی گفتند مهاجم اروپا ندیده... دقیقا به موازات چنین روزهایی بود که متوجه نشدند در استقلال نباید بازیکنان را تحقیر کرد.


این حقارت ها برای خود باشگاه خوب نیست. باشگاهی که در آن ناصر حجازی ها و منصور پورحیدری ها پرورش یافته اند حیف است که چنین لقب هایی به بازیکنانش بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شان استقلال بالاتر از این حرف هاست. فراموش نکنیم رفتارهای امروز را با مجتبی جباری. هیچ وقت استقلال تکلیف این بازیکن را روشن نکرد.


نه گفته شد که خطای او چه بود،نه گفته می شود که جباری باید چه کند و چه راهی را برود. این قبیل رفتارها آیا در شان باشگاه استقلال است؟
استقلال به کوچکی تیم هایی نیست که میهمان امروز و فردای فوتبال ما هستند.آنهایی که در استقلال مدیریت می کنند هم نباید به کوچک بودن خود فکر کنند؛
آنها اگر لحظه ای به بزرگی و عظمت این تیم بیاندیشند آن گاه با خود خواهند گفت ستاره ها را نباید لگدمال کرد.


برخورد انضباطی چرا؛ محرومیت و جریمه چرا اما لگدمال کردن به هیچ وجه... در دنیای امروز فوتبال،تیم های اروپایی تولد بازیکنان ایرانی را تبریک می گویند.
یعنی قدر بازیکنانی که در این تیم ها بازی کرده اند را می دانند اما در اینجا ما چه می کنیم؟ این رفتارها نشانه کدام فرهنگ غلط است؟

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۰۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!

سفر جلال الدین ماشاریپوف ستاره ازبکستانی استقلال به دبی سر و صدای زیادی به راه انداخت چون نه جواد نکونام و نه کادر مدیریتی باشگاه استقلال در جریان این مسافرت نبودند و پاسپورت جلال‌الدین در اختیار خودش بود و شخصاً برای سفر به امارات اقدام کرد.

چند روز قبل، این شایعه مطرح شد که جواد نکونام با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد کرده و احتمال دارد او را چند جلسه از حضور در تمرینات محروم کند اما فعلاً چنین اتفاقی رخ نداده است چون ماشاریپوف به ایران بازگشته و سر تمرین استقلال نیز حضور پیدا کرده است.

حالا باید ببینیم نکونام از وجود این ستاره در بازی فوق العاده حساس مقابل تراکتوربه عنوان مهره اصلی استفاده خواهد کرد یا تدابیر تاکتیکی تیمش را به گونه‌ای مشخص می‌کند که او نیمکت نشین شود؟

 

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • وزیر علوم: پلیس آمریکا آزادی را در برخورد با دانشجویان معترض لگدمال کرد
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • محرومیت ستاره‌های استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • محرومیت دو ستاره استقلال و پرسپولیس قطعی است
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • ستاره سپاهان برای فولاد آرزو کرد!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟