Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز لرستان استاندار در نشست فرمانداران استان با تاکید بر تعامل بیشتر فرمانداران با دیگر نهادها گفت: قصد نداریم در استان طرح جدیدی شروع کنیم، هدف ما اجرا و به نتیجه رساندن طرح های نیمه تمام است.
موسی خادمی تشکیل شورای شورای توسعه و راهبردی استان(دانا) را فرصتی برای بهره مندی بهتر از ظرفیت‌ها و توانایی‌های استان در جهت رفع مشکلات و توسعه اقتصادی، عمرانی برشمرد و افزود:هنر و خلاقیت در کارها زمانی نمایان می‌شود که بتوانیم بدون پول دولت و بانک، طرحی  را در استان به نتیجه برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار درابتدای این دیدار حادثه تلخ جان باختن تعدادی از کوهنوردان استان خراسان را در حادثه سقوط بهمن اشترانکوه، به جامعه ورزش و خانواده های این کوهنوردان تسلیت گفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت

وزیر نفت با بیان اینکه امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار امسال آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) در حاشیه آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعات طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری، با بیان اینکه امروز ریل‌گذاری برای حضور شرکت‌های پتروشیمی و هلدینگ‌های بزرگ کشور در چهار حوزه ذخیره‌سازی گاز، تولید بنزین در واحدهای متانولی، توسعه میدان‌های گازی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت انجام شده است، گفت: شرکت‌های پتروشیمی در دو سال اخیر نشان دادند که می‌توانند به‌خوبی پروژه‌های بزرگ نفت و گاز در بخش بالادستی را با کمک شرکت‌های ای‌اندپی مدیریت کنند.

وی با یادآوری اینکه در دولت‌های قبل در مقابل حضور بخش خصوصی در بخش سرمایه‌گذاری بخش‌های بالادستی مقاومت زیادی می‌شد، افزود: امروز شاهد شکسته‌شدن این سد هستیم.

وزیر نفت گفت: امسال ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار با هدف جهش تولید به بهره‌برداری خواهد رسید، همچنین ۵۰ پروژه جدید نیز به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در سال جاری آغاز می‌شود.

اوجی با بیان اینکه امسال تولید نفت ایران جهش خواهد داشت و در تولید گاز هم با افزایش روبه‌رو خواهیم بود، تصریح کرد: ۶ میلیون تن به ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی و روزانه ۵۰ هزار بشکه به ظرفیت پالایش نفت کشور افزوده می‌شود.

این خبر در حال تکمیل است ...

دیگر خبرها

  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • تلاش استقلال برای رساندن مدافع مصدوم به تراکتور
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!