Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@20:23:06 GMT

دستگیری 27 سارق سابقه دار در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۱۲۸۴

دستگیری 27 سارق سابقه دار در پایتخت

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سردار مسعود مصدق در این باره افزود: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول 24 ساعت گذشته، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری 27 سارق و کشف و توقیف 31 دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب شدند.
سردار مصدق با بیان اینکه 10 نفر از این متهمان، سارق لوازم داخل خودرو بود، تصریح کرد: همچنین عوامل انتظامی موفق به توقیف 26 دستگاه موتورسیکلت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • توقیف کاروان خودروهای شوتی در دشتستان
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو