Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز و به نقل از  روابط عمومی هیات تیراندازی  خوزستان، مسابقات تیراندازی انتخابی استان، گرامیداشت شهادت بسیجی مدافع حرم، ورزشکار رشته تیراندازی "شهید عارف کایدخورده" با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

چهار تیم حاضر در این دور از مسابقات از  شهرستان های اهواز، آبادان،خرمشهر و دزفول بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از هر شهرستان شرکت کننده، تعداد دوازده نفر در بخش آقایان و بانوان ( ۶ نفر در بخش بانوان و ۶ نفر در بخش آقایان ) که از این تعداد نیز سه نفر در رشته تفنگ بادی و سه نفر در رشته تپانچه شرکت کردند.

هدف از برگزاری این مسابقات، انتخاب نفرات برتر استان خوزستان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور است. مسابقات قهرمانی کشور اواخر آذر ماه سال جاری در سالن تیراندازی ۸۰ خط برگزار می گردد.  

نفرات برتر در بخش بانوان، رشته تفنگ به ترتیب حسنی توتونچی، مریم خوش نظر و دنیا روحانی، در رشته تپانچه نیز مریم خواجوی، مهناز دژبان و پروانه کرملا و در بخش آقایان نیز در رشته تفنگ، محمدرضا فلیوش، علی مهدی پور و سعید رحمتی و همچنین در رشته تپانچه نیز فرهاد فخرایی، احسان رکنی و مهدی امیری نفرات برتر این دوره از مسابقات بودند.

داوران این دوره از مسابقات، حسین امیری به عنوان سرداور و فاطمه حسونی و معصومه دشت بزرگ، داوران این دوره بودند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ محجوبه بهاری  پس از کسب مقام قهرمانی نیروی انتطامی کشور در مسابقات نیرو‌های مسلح نیز مقام اول را کسب کرد.

گفتنی است خانم بهاری بدون رقیب در سالهای اخیر همه ساله مقام اول در مسابقات قهرمانی کشور را کسب می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران نیز از ایشان تقدیر کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • بازگشایی سالن هیئت تیراندازی در کرمان