Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم شادی وند روز شنبه در نشست با بانوان ستادی استانداری اظهار کرد: زنان به عنوان نیمی از جامعه در شرایط کنونی در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی ، اقتصادی، هنری و ورزشی حضور فعال و چشمگیر دارند.
وی ادامه داد: زنان شاغل بهترین ساعات زندگی خود را در اداره و شرکت هادر حال کار هستند و باید برای زندگی شخصی و تربیت فرزندان نیز وقت بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیریت کردن چالش های زندگی یکی از ظرافت های خاص زنان است که می توان با توجه به مسایل مختلف و استفاده از توان خود آن را در به خوبی عملی کنند.
شادی وند گفت: زنان جامعه اکنون به سطح خوبی از آگاهی در بخش های مختلف رسیده اند و همین آگاهی آنان را کمک می کند تا بتوانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا دهند.
وی اظهار کرد: امور بانوان استانداری به عنوان یکی از وظایف خود پیگیر مسایل و مشکلات بانوان استان در بخش های مختلف است و از همه افرادی که دارای ایده و طرح مناسبی برای ارتقا بانوان و بهبود وضعیت آنان هستند، استقبال می کند.
وی از تشکیل بانک اطلاعاتی زنان استان خبر داد و گفت: امیدواریم که زنان توانمند و فرهیخته با ثبت اطلاعات خود در این بانک بیشتر توانمندی خود را معرفی کنند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این نشست اعضا به بحث و بررسی پیرامون مسایل و مشکلات مختلف زنان پرداختند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه ظهر چهارشنبه در همایش هویت عصری زنان در آینه قرآن و حدیث که با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است و امروز دشمنان ضمن آگاهی از این نقش برنامه ریزی قوی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: امروز در ایران اسلامی حضور زنان فرزانه، تحصیل کرده، خوش فکر و ممتاز اجازه بروز و ظهور به دشمنان را نمی‌دهد.

استاندار گلستان گفت: اسلام در نظام فکری جهان، الگویی برتر را رقم زده است.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بانوان حماسه‌های بزرگی را خلق کردند، افزود: در دوران دفاع مقدس بانوان ما ضمن اینکه فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی داشتند ارزش‌های خود را حفظ می‌کردند.

زنگانه اظهار کرد: در جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند نقش بانوان در عرصه دفاع مطهر هستیم.

کد خبر 6094288

دیگر خبرها

  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی
  • طلوع خورشید اسلام، روح نشاط و امید در کالبد زن دمید
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • دین اسلام مدافع اصلی حقوق زنان است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد