Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@10:51:22 GMT

دستگیری ۲۷ سارق سابقه دار در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۲۱۲۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سردار مسعود مصدق در این باره افزود: عوامل گشت انتظامی قرارگاه های این یگان در طول ۲۴ ساعت گذشته، هنگام گشت زنی در سطح حوزه، موفق به دستگیری ۲۷ سارق و کشف و توقیف ۳۱ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی و تحت تعقیب شدند.

سردار مصدق با بیان اینکه ۱۰ نفر از این متهمان، سارق لوازم داخل خودرو بود، تصریح کرد: همچنین عوامل انتظامی موفق به توقیف ۲۶ دستگاه موتورسیکلت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان به همراه اموال مکشوفه به یگان امداد پلیس تهران بزرگ انتقال و پس از تشکیل پرونده، تحویل پلیس تخصصی و کلانتری های حوزه ی مربوط شدند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از مرگ راکب موتورسیکلت بر اثر برخورد با یک دستگاه کامیون در محور دهدشت-بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمحمد موسوی از جان باختن راکب موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان خبر داد و اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در محور دهدشت-بهبهان، نیروهای امدادی، مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه موتورسیکلت با برخورد به سپر عقب کامیون جلویی واژگون شده است که بر اثر این حادثه به علت نامعلومی راکب موتورسیکلت به‌شدت مجروح شد و پس از انتقال به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است، گفت: رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 751397

دیگر خبرها

  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • مرگ موتورسوار در برخورد با کامیون در محور دهدشت-بهبهان
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار