Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@16:57:57 GMT

وقتی رونالدو محبوب ترین بازیکن رئال نیست+عکس

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۶۴۲

وقتی رونالدو محبوب ترین بازیکن رئال نیست+عکس

رکورددار گلزنی در باشگاه بودن، شکستن رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان، بردن پنجمین توپ طلا برای تبدیل شدن به رکورددار مشترک کسب ارزشمندترین جایزه انفرادی دنیای فوتبال، افتخاراتی مانند سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی در لالیگا و ... افتخاراتی هستند که در کارنامه دوران بازیگری کریستیانو رونالدو دیده می‌شوند اما هیچ کدام از آنها سبب نشده است که او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شناخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اهدای توپ طلای سال 2017 به رونالدو که پنجمین توپ طلای دوران بازیگری‌اش بود و از این حیث او را در کنار لیونل مسی قرار دارد، نشریه آس یک نظرسنجی از کاربران سایت اینترنتی‌اش انجام داد و از آنها خواست که از میان آلفردوی دی‌استفانو، اسطوره آرژانتینی‌الاصل فقید باشگاه و کریستیانو رونالدو، یکی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ باشگاه انتخاب کنند.

 

در این نظرسنجی دی‌استفانو، کسی که در 396 بازی‌اش برای رئال مادرید (1953 تا 1964 ) 307 گل به ثمر رساند و با این تیم افتخاراتی مانند 5 قهرمانی در جام باشگاه‌های اروپا، 8 قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی جام حذفی اسپانیا و یک قهرمانی جام بین قاره‌ای کسب کرد با کسب 61.62 درصد آراء به عنوان بهترین بازیکن تاریخ رئال مادرید انتخاب شد.

رونالدو هم که در 412 بازی‌اش برای کهکشانی از سال 2009 تا کنون 418 گل زده است (بیش از یک گل در هر بازی) با کسب 38.38 درصد از مجموع کل آراء (20 هزار و 492 رأی) دوم شد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه سه شنبه به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت و در دیگر دیدار این مرحله هم شامگاه چهارشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند رو در روی هم قرار می گیرند.

بسیاری از پیش بینی ها حاکی از آن است که رئال مادرید و پاری سن ژرمن با برتری برابر رقیبان خود راهی فینال خواهند شد و ۲ تیم آلمانی تلاش می کنند این پیش بینی ها را خنثی کنند و به فینال اروپا برسند.

«آنتونیو رودیگر» مدافع آلمانی رئال مادرید در گفت و گویی با رسانه « Lemediacarré» در خصوص دیدار برابر بایرن و همینطور حضور احتمالی پاری سن ژرمن در دیدار نهایی گفت: اگر در دیدار نهایی با کیلیان امباپه مواجه شوم او را شکست خواهم داد و اگر من را دریبل بزند او را نابود خواهم کرد.

خبرنگار این رسانه در خصوص آخرین دیدار تیم های ملی آلمان و فرانسه که با برتری ۲ بر صفر آلمان به پایان رسید از رودیگر پرسید: در آن دیدار امباپه را در جیب هایت گذاشتی.

اما رودیگر در پاسخ گفت: معتقدم این گونه صحبت کردن بی احترامی است. ما در خصوص یکی از بهترین بازیکن های جهان صحبت می کنیم و هر کسی تلاش می کند بهترین بازی خودش را ارائه دهد و سوال هایی از این دست را باید برای شبکه های مجازی کنار گذاشت. ما اینجا در یک دنیای واقعی زندگی می کنیم. کیلیان خیلی خاص است و در ۱۸ سالگی قهرمان جام جهانی شد که او را بسیار خاص تر می کند.

او ادامه داد: معتقدم امباپه می تواند به بهترین بازیکن تاریخ فرانسه تبدیل شود هرچند هنوز به این مرحله نرسیده است. در حال حاضر زیدان بهترین بازیکن تاریخ فرانسه است.

رودیگر در خصوص حضور احتمالی امباپه در رئال مادرید هم گفت: چه کسی گفته است که او به رئال می آید؟ این یک ادعای غیر رسمی است. به نظرم بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال همیشه در رئال مادرید بازی کرده اند. امباپه هم یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می تواند به رئال بیاید و نتیجه خوبی خواهد گرفت.

کد خبر 6093319

دیگر خبرها

  • به بهانه تقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ گل های کریستیانو رونالدو در آلیانز آرنا / فیلم
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • تکنیک فوق‌العاده اندریک، بازیکن آینده رئال‌ مادرید / فیلم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!