Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وقت یک ادعایی مطرح می‌شود و فردی می‌گوید؛ من مستند اعلام می‌کنم سکه‌ای داده شده و خودش هم به‌عنوان مسئول وقت امضا می‌کند.
به گزارش تسنیم، محمدرضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست خبری‌اش در پاسخ به سوالی مبنی بر وجود نامش در لیستی که احمدی‌نژاد تحت عنوان کسانی که سکه در یک جلسه‌ای دریافت کرده بودند، گفت: اگر من به این موضوع نپردازم، بهتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 یک زمانی در کشور بحث حقوق‌های نجومی مطرح بود و بازرسان قوه‌قضائیه تعداد متفاوتی از حقوق‌بگیران نجومی را اعلام می‌کردند اما تا جایی که در خاطر داریم، هیچ‌کدام از‌ آمارها بالای‌ هزار نفر نبود. ما در این موضوع ١٠٠‌هزار مدیر داشتیم که متهم شدند.
وی افزود: یک وقت یک ادعایی مطرح می‌شود و فردی می‌گوید؛ من مستند اعلام می‌کنم سکه‌ای داده شده و خودش هم به‌عنوان مسئول وقت امضا می‌کند. لذا این اتفاقات ممکن است بیفتد و باید دید کسی که این قضایا را نشر می‌دهد، چه هدفی دارد؟ آیا برای خودش دنبال شریک جرم است؟
وی گفت: من فکر می‌کنم افکار عمومی دیگر دنبال این طور مسائل نیست، آن زمانی که آقایان مسئول بودند ٤٠٠-٥٠٠‌میلیارد دلار درآمد کشور بوده و آقایان باید پاسخگو باشند که این پول‌ها کجا رفته و چقدر داخل بودجه و چقدر خارج از بودجه خرج شده است.
او در پاسخ به سوالی مبنی بر فاصله‌گرفتن جهانگیری از دولت و برنامه‌های وی برای انتخابات ١٤٠٠ گفت: در مورد آقای جهانگیری و برنامه ایشان برای حضور در انتخابات ١٤٠٠، تحلیل و خبری ندارم اما می‌دانم با توجه به حضور معاونان اقتصادی و دستیاران و مشاوران رئیس‌جمهوری اختیارات آقای جهانگیری عملا کم شده و این موضوع تحلیل‌برانگیز است.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر

ماجرای شنیده نشده ترور محمدرضا طالقانی در آمریکا را که به تازگی در یک برنامه تلویزیونی مطرح کرده است، مشاهده کنید.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • تصویری قدیمی از بوسه بر پیشانی احمدی‌نژاد روی باند فرودگاه
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • فیلم/ ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد حادثه ۱۱ سپتامبر
  • (ویدیو) ماجرای ترور محمدرضا طالقانی در سالگرد ۱۱ سپتامبر
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!