Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-29@06:17:54 GMT

معرفی شهردار منتخب شورای شهر گرگان به وزارت کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۸۳۵

معرفی شهردار منتخب شورای شهر گرگان به وزارت کشور

به گزارش خبرنگار ایرنا در بیست و پنجمین جلسه رسمی شورای شهر گرگان که شنبه شب به صورت غیر علنی در سرسرای این نهاد مردمی برگزار شد، دادبود با 7 نظر موافق از میان 9 رای اعضا به عنوان شهردار انتخاب و برای صدور حکم‌ به وزارت کشور معرفی شد.
دادبود دانشجوی مقطع دکترای برنامه ریزی شهری است و در رزومه کاری خود سوابقی همچون معاونت عمرانی استانداری گلستان؛ مدیر کلی دفتر فنی استانداری مازندران، ریاست هیئت مدیره سازمان همیاری شهرداریها و رییس ستاد مدیریت مصرف انرژی استان گلستان را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اعضای شورای شهر گرگان تابستان 96 پس از برکناری حسین صادقلو، مهدی باقری را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب و پس از بررسی کارنامه 51 گزینه؛ سیدمحمدعلی ثابت قدم‌ را به عنوان شهردار منتخب به وزارت کشور معرفی کردند که صلاحیت وی مورد تایید قرار نگرفت.
شهرداری گرگان اگرچه از پردرآمدترین شهرداریهای کشور است اما همواره در ادوار مختلف با چالش هایی مواجه بوده و بر اساس نظر برخی کارشناسان علاوه بر وضعیت نامناسب مبلمان شهری و طرحهای عمرانی در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز کارنامه ایده آلی نداشته است.
3014/2729
* خبرنگار: مجید میهن دوست

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد

شهردار همدان در دیدار نوروزی با دادستان همدان گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شهرداری و دادستانی وجود دارد و مدیریت شهری هم به فراخور وظایف گسترده‌ای که دارد با پرونده‌های قضایی و حقوقی درگیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سیدمسعود حسینی، امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران ضمن آرزوی توفیق برای عباس نجفی در سمت دادستانی همدان اظهار کرد: زحمات و خدمات مدیران قبلی در دادستانی قابل تقدیر است و آنها در ارتباط با شهرداری همدان، رویکرد ارشادی و پیشگیری داشتند و ان‌شاءالله با مدیریت جدید ارتباط این دو مجموعه گسترده‌تر شود.

وی با تاکید بر اینکه رعایت عدالت و قوانین در برخورد با متخلفان و رسیدگی به پرونده‌ها از مهم‌ترین وظایف دادستانی است، افزود: شیوه برخورد دستگاه قضائی با مدیران بسیار مهم است و انتظار داریم نوع برخورد با مدیران به گونه‌ای باشد که روحیه شجاعت و ریسک‌پذیری از مدیران گرفته نشود.

شهردار همدان با بیان اینکه رعایت ضوابط قانونی در اولویت شهرداری همدان قرار دارد، ادامه داد: نظارت درونی در اولویت مدیریت شهری است و دستگاه قضائی را به عنوان یاریگر، در کنار خودمان می‌بینیم تا مباحث نظارتی همچون سنوات گذشته تقویت شود.

حسینی اضافه کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در حال خدمات‌رسانی هستند و رویکرد فسادستیزی در راستای حفظ سرمایه‌های اجتماعی و افزایش رضایتمندی مردم در اولویت قرار دارد.

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدماتی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های این دوره مدیریت شهری کاهش مراجعات حضوری مردم به شهرداری بود و اقدامات خوبی در حوزه الکترونیکی شدن فرآیندها از جمله استعلامات غیرحضوری و کوتاه شدن صدور پروانه ساختمانی انجام شده است.

کد خبر 739544

دیگر خبرها

  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • استمرار اجرای کلان پروژه‌های عمرانی و نهضت آسفالت در سنندج
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲/ حواشی سبب به حاشیه رفتن مطالبات مردمی می‌شود
  • ایمن‌سازی محور آزادراهی در دستور کار شورای ترافیک
  • افزایش سرمایه اجتماعی و رضایتمندی مردم در گرو مبارزه با فساد
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • پل حافظ تهران جمع می‌شود؟