Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@08:45:40 GMT

رنگ سال 2018 + رنگ سال 97

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۸۴۳

رنگ سال 2018 + رنگ سال 97

خبرگزاري آريا -

رنگ سال 2018 + رنگ سال 97
رنگ سال 2018 – 97 انتخاب شده توسط کمپاني پنتون
رنگ سال فاکتوري مهم براي افراد خوشتيپ و اهل مد مي باشد رنگ سال 2018 اعلام شده است رنگ سال 2018 – 1397 رنگ انتخاب شد وب سايت ديلي هر سال به نقل از سايت پنتون رنگ سال را اعلام مي کند.
سنت رنگ سال، يک قانون نانوشته ويک رسم محبوب است که تمام مردم سراسر دنيا از آن استقبال مي کنند و زندگي شان به نحو آگاهانه يا ناآگاهانه تحت شعاع آن قرار مي گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم طبق معمول با فرارسيدن سال نو ميلادي، رنگ سال معرفي شد. رنگي که کم کم بايد منتظر باشيم به پشت ويترين هاي لباس فروشي و لوازم آرايشي راه يابد و خود را به مبلمان و محصولات ديگر خانگي تحميل کند. اما چرايي و چگونگي انتخاب رنگ سال از نکات برجسته و جالب توجهي است که در اين گزارش به آن مي پردازيم.

رنگ سال 2018
رنگ سال 2018 چيست؟ رنگ سال چه رنگي است؟ اين مانتو رو ديدي که رنگ سال 2018 هستش؟ آقا شما ميدونيد رنگ سال امسال چه رنگي است؟ ببخشيد از اين لباسه رنگ سال 2018 شو نداريد ؟شما هم حتما با اين سوالات مواجه شديد اين سوالات و خيلي از سوالات مشابه براي طرفداران مد و شيک پوشان هميشه مطرح بوده است. هر ساله در ابتداي سال رنگي به عنوان رنگ سوال معرفي مي شود و ويترين مغازه ها معمولا براساس همان رنگ ديزاين مي شود و شما هم وسايل زيادي رو به همان رنگ مي بينيد يا اينکه به دنبال لباس يا هر وسيله اي با رنگ سال جديد هستيد.

رنگ مد سال 2018 چيست
اما اينکه چه کسي اين رنگ ها رو انتخاب مي کند و بين همه رواج مي دهد شايد براي شما هم جاي سوال باشد ! براي جواب به اين پرسش بايد اين مطلب رو بيان کنم که موسسه پنتون در آمريکا هر ساله رنگي را به عنوان رنگ سال انتخاب ميکند که اين انتخاب از طريق نظر سنجي هاي مردمي و از بين رنگ هاي پيشنهادي موسسه پنتون صورت مي گيرد.
رنگ سال 2018 – شرکت رنگ پنتون را به عنوان رنگ سال 2018 اعلام کرد. با توجه به قوي بودن اين رنگ مي توان در طيف هاي مختلف از آن استفاده کرد. از اين رنگ هم به عنوان رنگ پايه و هم به عنوان يک رنگ مکمل قوي مي توان استفاده کرد. براي اولين بار در طول سالهاي اخير، اين کمپاني امسال 2 رنگ را به عنوان رنگ مد و فشن سال انتخاب کرد.

انتخاب رنگ مد سال 2018
مدير اجرايي موسسه رنگ پيتون در توصيف رنگ سال آن را به سايه هايي ظريف و جذاب که انسان را به گرمي در آغوش مي کشد تشبيه مي کند وي اين رنگ طبيعي را براي آشپزخانه، اتاق غذاخوري، ميز، لوازم خانگي کوچک و منسوجات قابل استفاده در خانه بسيار مناسب مي داند.

انتخاب رنگ مد سال 2018 توسط شرکت پنتون
چگونگي انتخاب رنگ سال 2018
از سال 2000 به بعد موسسه رنگ پيتون رنگ سال را انتخاب و اعلام مي کند . اين موسسه رنگ مورد نظر را بر اساس آنچه مردم به دنبال آن هستند انتخاب کرده به طوريکه مردم با استفاده از آن بتوانند پاسخگو نيازهايشان باشند. اين رنگ الزاماً رنگ خيلي پرفروش و جذاب بازار مد نيست بلکه رنگي است براي طراحان در تمامي بخش ها که بيان کننده حالت و نگرشي در بخشي از مردم است.

رنگ سال 2018 پنتون ترکيب دورنگ آبي و صورتي است
براي تبديل حال و هواي موجود در جامعه، تيمي شروع به بررسي کرده تا رنگي را که استفاده صعودي در جامعه داشته و در بيشتر بخش ها ي طراحي قابل استفاده باشد را انتخاب کنند.
رنگ سال 2018 پنتون ترکيب دورنگ آبي و صورتي است رنگ انتخاب شده به عنوان رنگ سال 2018 پانتون دو رنگ آبي و صورتي هستند که هر دو نشان از متانت و آرامش مي باشند آنچه بايد بدانيم.
منبع : parsino.com


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود

سرخ پوشان تبریزی که دو روز قبل به پایان همکاری توافقی و دو طرفه با پاکو خمس رسیدند، در فاصله هفت بازی مانده تا اتمام لیگ بیست و سوم تصمیم به انتخاب یک گزینه نام‌آشنا گرفتند که تجربه حضور روی نیمکت این تیم را داشته است.

باشگاه تراکتور که قبل از همکاری با پاکو خمس در میانه‌ی راه فصل ۰۲-۱۴۰۱ کارش در لیگ‌برتر را همراه با قربان بردیف پیش برده بود، دوباره تصمیم به انتخاب این سرمربی گرفته و قصد دارد این مربی ترکمن را انتخاب کند.

قربان بردیف که در نیم‌فصل نخست لیگ بیست و دوم هدایت تراکتور را برعهده داشت و این تیم را در میانه جدول قرار داده بود، با نظر محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه دوباره در آستانه بازگشت قرار دارد و احتمالا به زودی معارفه خواهد شد

باشگاه تراکتور پس از پایان همکاری با قربان بردیف، مذاکرات خود را با یحیی گل‌محمدی و یکی، دو گزینه شاغل در لیگ برتر انجام داده بود، اما در نهایت به قربان بردیف رسیده و این سرمربی دوباره به تبریز برمی‌گردد.

تیم فوتبال تراکتور با کادر فنی موقت در دیدار روز جمعه مقابل نساجی مازندران حاضر خواهد شد، اما پس از این مسابقه قرار است قربان بردیف به‌عنوان سرمربی جدید سرخ پوشان تبریزی معرفی شود.

ریکاردو آلوز و گوستاوو واگنین، دو ستاره خارجی تراکتور که در گذشته شاگرد بردیف بودند هم نظر مثبتی روی این انتخاب داشتند و زنوزی نیز نظر مثبتی روی بازگشت این سرمربی داشته تا جانشین پاکو خمس مشخص شود.

بردیف در آذرماه سال گذشته و پس از نیم‌فصل همکاری با تراکتور تصمیم گرفت به روسیه برود و هدایت سوچی را برعهده بگیرد که البته حضورش روی نیمکت این تیم پس از پنج بازی به پایان رسید تا حالا دوباره در آستانه بازگشت به تراکتور باشد. 

منبع: ورزش سه

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • درستکار، برترین مربی سال ۲۰۲۳ آسیا شد
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
  • ۲۰ کشوری که بیشترین جمعیت زاغه نشین را دارند
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • تنها بازیکن رئال که رنگ پیروزی در اتحاد را دیده!
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • شلیک گاز اشک‌آور و گلوله رنگی از دوربین امنیتی