Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-08@09:00:18 GMT

قيامت تا چه زماني برپا نمي شود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۳۸۹۳

قيامت تا چه زماني برپا نمي شود؟

خبرگزاري آريا -

روز قيامت چه روزيست؟
ظهور و حکومت جهاني حضرت مهدي (عج) از وعده هايي است که در روايات و آموزه هاي ديني به آن تصريح شده است.
پيامبر خدا (ص) مي فرمايند: «مردى از خاندان من حکومت خواهد کرد که نامش با نام من يکى است. اگر از دنيا جز يک روز نمانده باشد، خداوند آن روز را دراز مى گرداند تا او حکومت را به دست گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
اميرمومنان علي (ع) مي فرمايند: «با مهدىِ ما، حجت ها تمام مى شود. او پايان بخش امامان و نجات بخش امت و نور آخرين است.»
رسول اکرم (ص) نيز در وعده ظهور حضرت حجت (عج) مي فرمايند: «قيامت بر پا نمى شود تا زمانى که زمين از ستم و دشمنى آکنده شود، آن گاه مردى از خاندان من قيام مى کند و زمين را، همچنان که از ظلم و جور آکنده شده، از عدل و داد پر مى کند.»
امام باقر (ع) مي فرمايند: «هر گاه قيام کند، به کعبه تکيه مى دهد و سيصد و سيزده مرد بر گردش حلقه مى زنند. نخستين سخنى که مى گويد اين آيه است: «بقيّة اللّه براى شما بهتر است اگر ايمان داشته باشيد». آن گاه مى فرمايد: «من بقيّة اللّه روى زمين هستم و جانشين و حجّت او بر شما.» آن گاه هر کس بخواهد به او سلام دهد، چنين مى گويد: سلام بر تو اى باقيمانده خدا در زمين خدا.»
امام مهدى (ع) فرموده اند: «من بقيّة اللّه (باقيمانده حجّت هاى خدا) در زمينم و از دشمنان او انتقام مى گيرم.»
و نيز رسول خدا (ص) فرموده اند: «اگر از عمر دنيا جز يک روز باقى نمانده باشد خداوند آن روز را دراز مى گرداند تا مردى از نسل مرا برانگيزد که همنام من است و دنيا را از عدل و داد مى آکند همچنان که از ستم و بيداد آکنده شده است.»
منبع: afkarnews.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس

پس از رد توافق آتش بس توسط رژیم صهیونیستی، پلیس در سراسر اروپا تظاهرات دانشگاه‌های طرفدار فلسطین را سرکوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، تظاهرات دانشگاه‌های طرفدار فلسطین در اروپا با آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح پس از رد پیشنهاد آتش‌بس که توسط حماس پذیرفته شده بود، از سر گرفته شده است.

در دانشگاه فرای برلین در آلمان، صدها معترض حامی فلسطین حیاط دانشگاه را اشغال کردند و معترضان با برپایی چادر و تشکیل زنجیره انسانی، شعارهایی در دفاع از فلسطین سر دادند.

در دانشگاه آمستردام در هلند، پلیس ۱۲۵ معترض را دستگیر کرد و یک اردوگاه تظاهرات طرفدار فلسطین را متلاشی کرد.

دانشجویان دوشنبه شب چادری برپا کرده بودند و از دانشگاه خواسته بودند که همه روابط خود را با اسرائیل قطع کند. صبح روز بعد، درگیری بین معترضان و پلیس آغاز شد و منجر به دستگیری معترضان شد.

تظاهرات مشابهی در دانشگاه وین در اتریش مشاهده‌ شد، جایی که بیش از ۱۰۰ نفر از دوشنبه شب کمپ اعتراضی طرفدار فلسطین را برپا کردند.

در روزهای اخیر پس از تظاهرات اخیر دانشجویان در آمریکا، دانشجویان در فنلاند، دانمارک، ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و بریتانیا تظاهرات یا چادر برپا کردند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روز دختر ۱۴۰۳ + استوری، عکس، متن و پیام تبریک
  • سرکوب تظاهرات دانشجویی در اروپا پس از رد آتش بس
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • نمایشگاه گروهی عکس «مردم درود» در شهر درود برپا می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • روایت رهبر انقلاب از توجه امام صادق(ع) به هیئت؛ قربان آن دل!
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد