Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@11:02:03 GMT

بهترین درمان سرماخوردگی معده

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۴۳۷۰

سرماخوردگی معده به دلیل یک عفونت ویروسی اتفاق می افتد و بهترین درمان برای این بیماری زنجبیل است. ناطقان: سرماخوردگی معده، تجربه‌ای بسیار ناخوشایند است چون می‌تواند علائم زیادی داشته باشد شامل درد معده، اسهال، استفراغ، سر درد، بدن درد، قولنج معده، تب خفیف، ضعف و حالت تهوع.
سرماخوردگی معده، نتیجه‌ی ابتلا به یک عفونت ویروسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهار نوع ویروس رایج هستند که معمولا این مشکل را ایجاد می‌کنند: آدنو ویروس، آسترو ویروس، کالیسی ویروس و روتا ویروس.
برای درمان سرماخوردگی معده، زنجبیل بسیار مفید است. زنجبیل به دلیل ویژگی‌های ضد التهابی‌اش، از التهاب در روده و معده می‌کاهد. ضمنا زنجبیل یک ضد ویروس طبیعی است که با ویروس‌های عامل سرماخوردگی و آنفلوآنزا هم مبارزه می‌کند.
روزی ۲ تا ۳ بار چای زنجبیل بنوشید. برای درست کردن چای زنجبیل، تقریبا دو سانتیمتر زنجبیل تازه را رنده کرده و با یک و یک دوم فنجان آب بجوشانید، سپس بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه دم بکشد. به آن عسل و آبلیمو اضافه کنید و بنوشید. می‌توانید یک تکه ریشه‌ی زنجبیل تازه را چند بار در روز بجوید یا بعد از مشورت با پزشک، از کپسول زنجبیل استفاده کنید.
منبع: میزان برچسب ها: سرماخوردگی معده ، عفونت ویروسی ، زنجبیل

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان اوسمار ویرا در شرایطی در استادیوم امام خمینی اراک روبروی آلومینیوم قرار خواهند گرفت که حمایت ویژه‌ای از سوی طرفداران خودی را شاهد هستند.

در حالیکه تماشاگران و طرفداران آلومینیوم اراک سکوهای روبروی جایگاه را به خود اختصاص داده‌اند، پرسپولیسیها نیز روی سکوهای پشت دروازه و همچنین پشت نیمکت و جایگاه حضوری پررنگ دارند تا این بازی با شور و هیجان و کری شدیدی بین آنها همراه باشد.

پرسپوليس در این بازی علیرضا بیرانوند و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت و سعید صادقی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد.

دانیال اسماعیلی فر نیز در شرایطی که طی روزهای اخیر با سرماخوردگی مواجه بود، خود را به این بازی رسانده است.

دیگر خبرها

  • درمان خانگی آبله مرغان + بهترین دارو برای از بین بردن جای جوش
  • دمنوش‌هایی برای آرامش اعصاب
  • دمنوش هایی برای آرامش اعصاب
  • پرسپولیسی‌ها سکو را با اراکی‌ها شریک شدند
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • دستور تهیه ۱۰جوشانده گیاهیِ ضد سرماخوردگی
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • توصیه ربیعی به مسئولان با یک خاطره عجیب: مدتی تصمیم نگیریم!
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود