Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@05:13:11 GMT

فيلم/ متفاوت ترين مجلس سينه‌زني «سيدالشهدا(ع)»

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۴۸۲۲

فيلم/ متفاوت ترين مجلس سينه‌زني «سيدالشهدا(ع)»

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاري آريا - آن چه پيش رو داريد، قطعه فيلم کوتاهي است از سينه‌زني رزمنده گان بسيجي در نقطه‌ي رهاييدر منطقه ي عملياتي «هورالعظيم»
دريافت 12 MB
به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، آن چه پيش رو داريد، قطعه فيلم کوتاهي است از سينه‌زني رزمنده گان بسيجي در نقطه ي رهايي(عمليات «خيبر» يا «بدر») در منطقه ي عملياتي «هورالعظيم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

فال شمع روزانه از جمله فال‌های پرطرفداری است که افراد مختلف در زمینه پیش‌بینی امور و انجام کار‌های روزانه به آن رجوع می‌کنند. این نوع فال از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند، تعبیر می‌شود. 

به گزارش «زی‌سان»، در ارتباط با فلسفه (چیستی) فال شمع باید توجه داشت که سوختن شمع به عنوان رخدادی در نظر گرفته می‌شود که در آن چهار عنصر آب، آتش، باد و خاک را با خود دارد. موم شمع عنصر خاک، شعله شمع عنصر آتش، دود عنصر باد و مومی که ذوب می‌شود عنصر آب است.

گفته می‌شود که شمع نماد یک خلقت کامل است که چهار عنصر اصلی را در کنار یکدیگر دارد و زمانی که این عناصر در کنار یکدیگر باشند، دعا برآورده و حاجت روا می‌شود. شاید همین باور موجب شده در مراسم عرفانی، مکان‌های مقدس، مراسم تولد و حتی عزاداری‌ها شمع را روشن کنند. غالبان در لحظه برافروختن شمع باید فرد حاجت، دعا یا آرزویی داشته باشد و بعد آن را خاموش کند. گفته می‌شود زمانی که شمع در حال سوختن است، دعا کردن شما به پرودگار متصل‌تر شده و استجابت دعا را بالا می‌برد. 

در فال شمع رنگ نور شمع، نحوه سوختن شمع و ذوب شدن آن اهمیت دارد. با این مقدمات آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال شمع امروز جمعه ۳۱ فروردین برای متولدین ماه‌های مختلف است.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین فرودین

در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند. اما این بحران خیلی زود‌تر از آنچه تصور می‌کنید برطرف خواهد شد. 

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

شرایط زندگی شما به یکباره و ناگهانی به شرایطی بسیار عالی تبدیل خواهد شد و به یک مقام بالا و موقعیتی برجسته نایل خواهید شد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / با آشفتگی و اغتشاش‌های فکری خود را درگیر نسازید، زیرا جسم و روح شما بسیار حساس و شکننده است.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت. از مسایلی که در اطرافتان رخ خواهد داد عصبانی نشوید / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می‌دهد و باعث غم و غصه شما شده است. این دوری به زودی تمام خواهد شد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مرداد

شخصی ممکن است در یکی از کار‌هایی که شما انجام می‌دهید، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید. زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. 

فال شمع ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت. به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳برای متولدین مهر

به یک تولد، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد.  نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / در یک رشته هنری خواهید درخشید و به موفقیت‌های بسیاری در این رشته دست خواهید یافت. / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

در یک شادی قرار خواهید گرفت، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید. رفتن یا نرفتن به این جشن، به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

 به هدف و مقصودی که دارید، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک‌تر خواهید شد / به آموختن حرفه‌ای جدید خواهید پرداخت / نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.

 

tags # فال شمع ، فال سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • علائم هشداردهنده حمله قلبی
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • قیمت فیله مرغ ۱۰۲ هزار تومان شد!
  • فال شمع روزانه امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • شهادت دو رزمنده دیگر حزب الله در راه قدس
  • تست شخصیت شناسی شانس: یک خورشید را انتخاب کنید و ببینید چقدر خوش شانس هستید
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد