Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: بازسازی و مرمت 2 هزار و 700 واحد مسکونی مناطق زلزله زدگان غرب کشور به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان واگذار شد.

محمدرضا رضا فرح روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 30 هزار واحد مسکونی در زلزله غرب کشور آسیب دیده که بازسازی 2 هزار و 117 واحد و تعمیر 583 واحد به عهده این بنیاد در استان مرکزی گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: 460 میلیون ریال تسهیلات برای ساخت، تعمیر، خرید مسکن و امور معیشتی هر یک از واحد مسکونی زلزله زده در نظر گرفته شده که بخشی از این تسهیلات بلاعوض است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: 70 میلیون ریال از این تسهیلات پرداختی برای این واحدها بلاعوض است که شامل 500 میلیون ریال تسهیلات مسکن و 20 میلیون ریال برای تهیه لوازم مورد نیاز در نظر گرفته شده است.
رضا فرح افزود: سهمیه بازسازی واحد آسیب دیده از زلزله برای بنیاد مسکن استان مرکزی در شهرستان سرپل ذهاب، دهستان حومه و بخش سرپل ذهاب قرار دارد.
وی اظهار کرد: عملیات آوار برداری 500 واحد انجام شده و پی 60 واحد نیز به اتمام رسیده است و در هفته جاری نیزعملیات بتن ریزی این واحدها آغاز می شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: اعزام 100 کارشناس عمران و شهرسازی استان و انتقال 150 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان مرکزی در کمک به ساخت و تعمیر واحد های مسکونی زلزله زدگان غرب کشور است.
ساعت 21 و 48 دقیقه یکشنبه شب 22 آبان زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر حد فاصل منطقه ازگله و سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه را به شدت لرزاند و خسارت های زیادی به این استان زد.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد.
در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
6991/6013/خبرنگار: معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، جمال شیبه عصر امروز دوشنبه در آئین واگذاری مسکن به مددجویان کمیته امداد خوزستان بیان کرد: امروز تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در سراسر کشور واگذار شد که سهم استان خوزستان نیز ۱۶۰۲ واحد بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج سازندگی، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی ساخته و تحویل نیازمندان شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان احداث و تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی چهار هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال بوده است، خبر داد: ساخت یک هزار واحد مسکونی برای سال جاری در استان هدف‌گذاری شده است.

کد خبر 6079200

دیگر خبرها

  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان سال
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • ۹۷۰ واحد مسکونی در شاهرود به متقاضیان واگذار می‌شود
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • واگذاری بیش از ۱۶۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خوزستان
  • ۴۵۰ واحد به مددجویان کمیته امداد زنجان واگذار شد
  • ۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد
  • ۴۵۰ واحد مسکونی به مددجویان زنجانی واگذار شد
  • ۲۲۱۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی واگذار شد
  • ۳۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد واگذار شد