Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@20:28:45 GMT

تغییر درتاریخ برگزاری جشنواره فیلم عمار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۵۲۷۰

تغییر درتاریخ برگزاری جشنواره فیلم عمار

هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار امسال بر خلاف دوره های قبلی از روز هشتم دی آغاز به کار نمی کند بلکه از ۶ دی شروع می شود و تا پانزدهم دی ماه ادامه خواهد داشت. امسال هشتم دی ماه مصادف با وفات حضرت فاطمه معصومه(س) است.

نمایش فیلم های این جشنواره همچون سال های قبل در سینما فلسطین تهران خواهد بود.

فراخوان هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار با موضوعات «تاریخ معاصر ایران»، «فتنه سال ۸۸»، «بیداری اسلامی و جهانی»، «نقد درون گفتمانی»، «جنگ نرم»، «اقتصاد مقاومتی» و «ملت قهرمان» منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتمین جشنواره مردمی فیلم عمار، ۶ تا ۱۵ دی ماه ۹۶ در سینما فلسطین تهران برگزار می‌شود و از آبان ماه سال جاری تا ۳۰ مهر سال آتی اکران‌های مردمی این جشنواره هم در شهرها و روستاهای کشور برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، علی‌رغم اینکه گفته می‌شود پرسپولیس برای تغییر محل بازی با هوادار با سازمان لیگ به‌طور رسمی نامه‌نگاری کرده است، اما به نظر می‌رسد محل این مسابقه هیچ تغییری نخواهد کرد.

در این شرایط باشگاه هوادار که در دو سال گذشته نیز از سوی استقلال و پرسپولیس برای تغییر محل مسابقه خانگی‌اش تحت فشار قرار داشته، هیچ واکنش خاصی به نامه‌نگاری‌های اخیر نداشته و خیال آنها از بابت برگزاری بازی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) راحت است.

اگرچه فصل گذشته پرسپولیس توانست بازی با پیکان را که به میزبانی خودروسازان برگزار می‌شد با موافقت این باشگاه به ورزشگاه آزادی منتقل کند اما باشگاه هوادار حتی زیر بار تغییر محل مسابقه نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته با پرسپولیس نرفت و آن بازی هم در پاس قوامین برگزار شد.

حال خبرنگار ما گفت‌وگویی با یکی از مدیران هوادار داشت و این مسئول باشگاه تهرانی به برگزاری بازی‌ با پرسپولیس مثل سابق در ورزشگاه خانگی‌شان تاکید و اعلام کرد بدون تماشاگر بودن بازی ربطی به آنها ندارد و این اتفاق با نظر شورای تامین استان تهران انجام خواهد گرفت و آنها همواره از بازی مقابل هواداران استقبال می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز درچهارمحال و بختیاری
  • پافشاری هوادار به برگزاری بازی با پرسپولیس در دستگردی
  • ۲۸۰ جشن مردمی دهه کرامت در خوزستان برگزار می شود
  • آغاز به کار پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • انتصاب دبیر اجرایی و دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • برگزاری جشنواره نوجوان خوارزمی