Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا اطری در این دوره از مسابقات حریفان را یکی بعد از دیگری از پیش رو برداشت، اطری در دیدار فینال به مصاف توماس گیلمان از تیم تایتان مرکوری آمریکا رفت و توانست با نتیجه 6 بر 4 این حریف قدرتمند را شکست دهد و به مقام نخست و قهرمانی مسابقات را کسب کند.

تیم ایزی پایپ کاشان در این دیدار موفق شد با نتیجه ۶ بر ۴ حریف خود تیم تایتان مرکوری آمریکا را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی چهارمین دوره رقابت های جام باشگاه های جهان بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دیدار رده بندی تیم های ستارگان ساری و خیموری مغولستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ستارگان ساری با برتری ۹ بر یک عنوان سومی این رقابت ها را از آن خود کرد. محمد علی تبار کشتی گیر وزن 92 کیلوگرم دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در این تیم حضور داشت و موفق ظاهر شد.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس