Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جشنواره بزرگ هفته هاي فرهنگي هنري خوزستان در کنار سازه هاي آبي تاريخي شهرستان شوشتر آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان،جشنواره بزرگ هفته هاي فرهنگي هنري خوستان با حضور غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان، محمد جوروند مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان، مدير کل امور اجتماعي استانداري استان، فرماندار شهرستان شوشتر، نماينده مردم در مجلس، شهردار،اعضاي شوراي شهر و ديگر مديران استاني و شهرستاني و همراهي بي نظير و با شکوه مردم و هنرمندان در شهرستان شوشتر (به عنوان اولين شهر) آغاز بکار کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان در اين مراسم ضمن تقدير از برگزارکنندگان اين رويداد فرهنگي هنري و تشريح سفر يک روزه خود به شوشتر گفت :هفته فرهنگي هنري استان خوزستان به همت استانداري ، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان ، فرمانداري و ...در شوشتر به عنوان اولين شهر کار خود را آغاز کرده است و در نظر داريم در ديگر شهرها اين جشنواره ادامه پيدا کند .
شريعتي افزود : اين رويداد با هدف ايجاد شور و نشاط اجتماعي و ارايه توانمندي هاي فرهنگي هنري شهرها طرح ريزي و اجرايي شده است و همه دستگاه هاي اجرايي بايد در اين رويداد تاثيرگزار مشارکت داشته باشند .‌
وي بيان کرد : ويژه برنامه هفته فرهنگي هنري خوزستان از شوشتر شروع شده که با اجراي برنامه هاي فرهنگي هنري در آبشارهاي بي نظير و جهاني اين شهرستان در قالب مراسم افتتاح اين تور بزرگ فرهنگي هنري همراه خواهد بود .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرآنلاین ؛ شب گذشته سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ جشن گرگیعان در یکی از مناطق جنوبی شهر شوش با جمعیتی بیش از ۳ هزار نفر، با شور و نشاط بالا برگزارشد، که این مراسم با مدیریت سید هاشم علوی معروف به (سید هاشم لانسانیه) تدارک و بعنوان جشنی بزرگ در شهرستان برگزار گردید.

علوی هرساله مدیریت تعدادی از برنامه های مذهبی را با مدیریت خود و کاملا مردمی برگزار کرده بود و جشن دیشب اولین و آخرین برنامه او در شهرستان نیست.

ایشان در ادامه گفتند؛تمام سعی ما در برگزاری مراسم مذهبی با کیفیت است و چه بهتر که میلاد امام حسن مجتبی (ع) باشد چرا که مردم ما محب اهل بیت ع هستند و همه مردم شوش با افتخار پای این مذهب ایستاده ایم.

وی افزود؛ این جشن بزرگ را به کودکان غزه هدیه می کنم و از تمام مردم شهرستان شوش و همه استان خوزستان که در یاری رساندن به ما سهیم بودند تقدیر می کنم.


گرگیعان و گرگیعان، الله یعطیکم رضعان

گرگیعان یکی از آیین‌های قدیمی و ویژه ماه رمضان است که هر ساله در نیمه ماه رمضان و مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) به شکلی خاص و شاد بین عرب‌های استان خوزستان برگزار می شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888698

دیگر خبرها

  • نقش راهبری هنرمندان در تحقق شعار سال
  • اهمیت فرهنگ و هنر در ترویج ارزش‌های اسلامی
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • جایگاه نخست لرستان در افزایش کانون‌ فرهنگی هنری مساجد در کشور
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است
  • نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «آبادان» برگزار می‌شود
  • تقویت بنیه فرهنگی در شهرستان‌های لرستان
  • آخرین روز جشنواره بزرگ بیدمشک در ارومیه
  • فراخوان جشنواره استانی علمی، فرهنگی و هنری جوانی جمعیت منتشر شد