Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:51:53 GMT

دشواری تردد از جاده ناهموار در داران + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۵۷۴۳

دشواری تردد از جاده ناهموار در داران + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ وضعیت جاده در شهرستان داران استان اصفهان به علت نداشتن روکش آسفالت نامناسب بوده و مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آورده است.

منبع: شهروندخبرنگار - اصفهان (داران)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ وضعیت نامناسب جاده در داران + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده های این استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد دادخواه، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از تردد ۱۶ میلیون و 930 هزار و ۳۱۵ خودرو از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ماه در جاده های استان خبر داد و اظهار کرد: طبق آمار سامانه های هوشمند مرکز مدیریت راه های استان اصفهان در روز دوشنبه ۶ فروردین ماه تردد یک میلیون و ۵۱۰ هزار و ۳۳۱ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده این میزان در مقایسه با سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: روز گذشته ۱۰۶ هزار و ۹۱۰ وسیله نقلیه وارد استان اصفهان شده و ۱۰۹ هزار و ۵۰۱ وسیله نقلیه نیز از محدوده استان خارج شده اند.

دادخواه خاطرنشان کرد: طی ۱۲ روز گذشته و از آغاز سفرهای نوروزی ۱۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۳۱۵ خودرو در سطح جاده های استان تردد داشته اند که درصد تغییرات این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به صفر می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: در این بازه زمانی تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۶۷ خودرو بوده و یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده است که این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد کاهش هم در مقادیر ورودی و هم در مقادیر خروجی را نشان می دهد.

وی با اشاره به نتایج تحلیلی داده های مرکز مدیریت راه های استان اصفهان گفت: ۲۶ درصد خودروهای عبوری در محورهای استان، کمتر از ۶ ساعت در محدوده استان اصفهان تردد داشتند، ۱۷ درصد نیز بین یک تا ۲ روز، ۱۱ درصد بین ۲ تا ۳ روز در استان اصفهان ماندگاری داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: از ابتدای طرح ستاد نوروزی خودروهای استان تهران با ۱۸.۳ درصد، استان فارس با ۵.۶ درصد، استان چهار محال و بختیاری با ۴.۷ درصد، استان مازندران با ۲.۱ درصد بیشترین تردد را در استان اصفهان داشتند و پلاک های یزد، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، کرمان و خوزستان در رده های بعدی این آمار به ثبت رسیده است.

دادخواه با اشاره به تردد ۸.۸ درصدی خودروهای استان اصفهان در محدوده استان قم عنوان کرد: خودروهای ثبت شده با پلاک اصفهان بیشترین تردد را پس از استان قم، به ترتیب در استان های تهران، فارس، چهار محال و بختیاری، مرکزی، مازندران، خراسان رضوی، خوزستان و سمنان داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • کاهش ۱۷ درصدی تصادفات در جاده‌های اصفهان / ثبت بیش از ۱۹ میلیون تردد و جان باختن ۳۶ نفر
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • افزایش تصادفات منجر به فوت در اصفهان / بارشی گزارش نشده است
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا و ترافیک جاده‌ای؛ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی