Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی در حاشیه بازدید از روند احداث موزه انقلاب اسلامی گفت: احداث این موزه پیشرفت خوبی داشته و یک اقدام بزرگ برای شهر قم به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی عنوان داشت: مردم قم پرچمدار اصلی دوران مبارزه با رژیم شاه هستند و در راستای استقرار نظام اسلامی کوشیدند و به هیچ عنوان نمی توان این واقعیت مسلم را انکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مسئولان تلاش کنند تا این پروژه هر چه سریعتر به سرانجام رسیده و از سوی دیگر مسئولان شهرداری نیز بکوشند تا محوطه طرح با مسائل ارزشی و فرهنگی تناسب داشته باشد.

امیرآبادی با بیان اینکه این موزه شش ماهه اول سال 97 به بهره برداری می رسد گفت: باید تفاهمنامه ای میان شهرداری و بنیاد حفظ آثار استان منعقد شود تا شهرداری هر برنامه فرهنگی که برای دفاع مقدس دارد، حول محور بنیاد حفظ آثار باشد.

وی در خصوص اعتبار احداث موزه انقلاب اسلامی گفت: اعتبار لازم برای بهره برداری کامل از این طرح فرهنگی بالغ بر 85 میلیارد ریال است و پیگیری های لازم برای تحقق این موضوع را انجام خواهیم داد.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون تلفیق مجلس در مورد بودجه سال آینده رقمی برای اوراق مشارکت پیش بینی نکرده است و معتقدیم که این اوراق موجب بدهکاری دولت می شود.

امیرآبادی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: این امر موجب مصون سازی جوانان از فرهنگ منحط غرب می شود و توطئه دشمنان از بین خواهد رفت.

وی گفت: متاسفانه بسیاری از آثار ارزشمند دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شده که باید احیا شده و با راه اندازی چنین موزه هایی این امر محقق می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی به علت تعمیرات زیرساختی و فنی از روز شنبه ۸ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تعطیل است.

بر اساس این گزارش کلیه بازدیدهای گروهی رزرو شده لغو و می‌بایست با هماهنگی با معاونت موزه داری به روز دیگری موکول شود.

این مجموعه ملی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

کد خبر 6087368 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود