Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه - ایرنا - دانش آموز پایه ششم ابتدایی مدرسه شمس الواج ارومیه در مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان حائز رتبه برتر شد.

مقصود رزم آرا معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: 'احمدرضا یوسفی' دانش آموز پایه ششم ابتدایی در مرحله کشوری جشنواره جابر بن حیان در بخش 'طراحی و ساخت' حائز رتبه برتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: طرح این دانش آموز با عنوان 'روزنگار حلزونی' پس از انتخاب در مرحله استانی در رقابت کشوری که در شهریور ماه سال جاری در شهر مشهد برگزار شد، ارائه شده بود.
وی بیان کرد: آذربایجان غربی هفت اثر از جمله چهار اثر طراحی ساخت و سه آزمایش برای این دوره از جشنواره ارسال کرده بود.
آیین تقدیر از منتخبان روز دوشنبه /20 آذر/ در مراسم روز ملی پژوهش در تهران برگزار می شود.
به گزارش ایرنا جشنواره جابربن حیان با پژوهش های علمی ابتدایی فرصت و بستری است که دانش آموزان از طریق روش انجام تحقیق با کوشش فردی یا گروهی درباره یک موضوع خاص به کسب دانش مهارت و نگرش خاص می رسند.
در این جشنواره آثار و تحقیق های دانش آموزان دوره ابتدایی با یک رقابت سالم و هیجان انگیز در قالب نمایشگاه های علمی عرضه و داوری می شود؛ این نمایشگاه ها در سطوح آموزشگاهی، منطقه ای استانی و کشوری برگزار می شود.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** تنظیم کننده: توحید محمودپور** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود

ایسنا/مازندران مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان ویژه استان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

حامد فاضلی کبریا مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره برگزاری نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون اظهار کرد: این جشنواره در مرحله استانی‌ ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار «این صحنه خانه‌ماست» برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲  سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

وی افزود: داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • مرحله نهایی جشنواره قرآنی حیات در مشهد برگزار خواهد شد
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • حمایت از پروژه‌های دانش پژوهی/ همکاری ۸۹ داور برای بررسی فرآیند‌های امسال همایش کشوری آموزش پزشکی
  • شیفتگانِ آن عارفِ عاشق/ ایرانیان زیادی مرید و دلبسته امام صادق بودند، از عطار و بایزید بسطامی تا جابر ابن حیان