Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، نمایندگان مازندران برای صعود تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، در یکی از دیدارهای جذاب هفته هفدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال کشور  امروز یکشنبه ۱۹ آذر از ساعت ۱۴ بعدازظهر ،دو تیم نساجی مازندران و راه آهن تهران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال نساجی در هفته پانزدهم مسابقات در دیداری خارج از خانه در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به نتیجه تساوی بدون گل دست یافت تا با این نتیجه فاصله امتیازاتش با تیم صدرنشین به۱۰ امتیاز برسد اما راه آهن تا بدین جا هنوز هم موفق به کسب حتی یک برد نیز نشده است و با سه امتیاز از ۱۶بازی در قعر جدول قرار دارد.

شاگردان مهدی پاشازاده در تیم نساجی ،که در این فصل یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می آید با نتایجی که در هفته های اخیر کسب کرده است از تیم صدرنشین فاصله گرفته و با از دست دادن امتیازات حساس در دیدارهای گذشته ، خیلی از تیم ها را پشت سر خود می بیند که با فاصله ای اندک در تعقیبش هستند و همگی منتظر لغزش این تیمند تا خود را تا رده های بالای جدول بالا بکشند.

تیم راه آهن نیز بی شک بخت نخست سقوط به دسته پایین تر بشمار می رود، این تیم در این فصل بسیار بد کار کرده است و حریفان این تیم را به آسانی از سد راه بر می دارند.

نساجی در نیم فصل هشت پیروزی، سه تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده و با ۲۷ امتیاز در مکان پنجم جدول جای دارد.

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار موقتا به جایگاه قبلی خود در جدول رده بندی یعنی رتبه دوم بر می گردد اما تیم میهمان چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند تعقیری در جایگاهش ایجاد نخواهد شد و فاصله امتیازاتی آن با سایر رقبا کمتر می شود.

در یکی دیگر از دیدار های جذاب این هفته ، تیم فوتبال خونه به خونه بابل در شیراز به مصاف تیم ریشه دار و قدرتمند برق شیراز خواهد رفت.

شاگردان نکونام که با ۱۶بازی و ۲۸ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند و جزو تیم های مدعی صعود هستند، باید به مصاف برق شیرازی بروند که با ۱۶ بازی و ۲۹ امتیاز ، یک رده بالاتر از خونه به خونه و در رده سوم جدول قرار دارند.

شاگردان جواد نکونام هفته گذشته در برابر اکسین البرز به برد خانگی ۱ بر صفر دست یافتند.

شاگردان نکونام در سه هفته گذشته کمترین گل خورده را داشتند و در این دیدار به امید این هستند که بتوانند با کسب یک برد خارج از خانه از این تیم ریشه دار شیرازی سبقت بگیرند.

در مقابل شیرازی ها هم که تقریبا شبیه خونه به خونه هستند در سه هفته گذشته خودشان به بردهای ارزشمندی دست یافتند و این هفته نیز برای کسب بردی دیگر به مصاف شاگردان با انگیزه جواد نکونام خواهند رفت.

خونه به خونه ۷برد ۷تساوی و ۲ باخت در کارنامه خودش در این ۱۶ بازی صورت گرفته دارد و امروز برای کسب پیروزی و رسیدن به جایگاهی بهتر در میان تیم های بالانشین در شیراز تلاش خواهد کرد.این دیدار از ساعت ۱۴ در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه ۳۰ بر ۲۶ پیکان را شکست دهد تا ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با ۳۸ امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده بندی به ۷ رسید. پیکان هم همچنان با ۱۴ در رده هشتم قرار گرفت.

لازم به ذکر است هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با ۶ گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • ایران به جام جهانی صعود کرد/ قرقیزستان با 6 گل مغلوب شاگردان شمسایی شد
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • افغانستان شگفتی‌ساز شد/ شاگردان «مرتضایی» نزدیک به جام جهانی
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!