Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@19:30:30 GMT

پنجمین جشنواره یلدا در اراک برپا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۶۸۹۸

پنجمین جشنواره یلدا در اراک برپا می‌شود

اراک- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی گفت:‌ پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا 19 آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا می‌شود.

 به گزارش قدس انلاین ،به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی مهدی جهان‌میرزایی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا از 19 تا 24 آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی گشایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ این نمایشگاه با حضور بیش از 110 غرفه در و با مساحتی بالغ‌بر 3 هزار متر برپا می‌شود و این غرفه‌ها کالاهای مرتبط با آیین شب یلدا، محصولات زمستانه و موردنیاز شهروندان را عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان مرکزی بیان کرد:‌ استان‌هایی از جمله آذربایجان شرقی و غربی، کرمانشاه، فارس، اصفهان، کرمان، یزد، خراسان، گیلان، مازندران، خوزستان و مرکزی در این نمایشگاه به ارائه محصولات خود می‌پردازند.

جهان‌میرزایی ادامه داد: اجرای جشن و موسیقی سنتی زنده به‌صورت روزانه از برنامه‌های جانبی پنجمین نمایشگاه و جشنواره یلدا به شمار می‌رود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۶۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت توانیر و سخنگوی صنعت برق در خصوص آخرین وضعیت برق رسانی به روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان گفت: با وجود بسته بودن راه‌های ارتباطی و سخت بودن امدادرسانی، هم اکنون وضعیت مساعد شده و از ۴۴۵ روستای بی برق در ابتدای حادثه، ۳۸۰ روستا مشکلشان رفع شده و اکنون فقط ۶۵ روستا باقی مانده که آن هم به زودی برق دار خواهند شد.

به گفته مصطفی رجبی مشهدی تمام نیرو‌های عملیاتی و فنی در استان بسیج شدند تا مشکل هر چه سریعتر برطرف و مناطق سیل زده برق دار شوند. در مناطقی که امکان مانور در شبکه وجود داشته، از این طریق برق شبکه تامین شده است.

مدیرعامل شرکت توانیرتصریح کرد: با رفع انسداد جاده‌ها توسط تیم‌های عملیاتی وزارت راه و شهرسازی و مهیا شدن امکان حضور تیم‌های عملیاتی صنعت برق، مسئله روستا‌های باقی مانده به سرعت رفع خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش، دو بال مقتدر کشور
  • اگر اسرائیل دوباره اقدام نظامی کند، پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • بهترین روش برای تشخیص هندوانه رسیده (فیلم)
  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • راه اندازی پویش حفاظت از محیط زیست
  • شعار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران انتخاب شد
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد