Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین دوره انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان واحد تهران غرب با حضور علیرضا یوسفی دبیر سابق این انجمن، مهمان کاظمی نماینده هیات نظارت بر تشکل‌ها، میچانی نماینده رئیس دانشکده فنی و مهندسی و جمعی از دانشجویان و 10 کاندیدای تایید شده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این انتخابات از سوی انجمن و با حضور کاندیداهای مورد نظر راس ساعت مقرر شروع و پایان یافت و پس از شمارش 130 رای ماخوذه در نهایت اسامی 5 عضو اصلی و 2 عضو علی‌البدل به ترتیب آرا معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی اعضای اصلی انجمن اسلامی واحد عبارتند از: علی اکبر اصل عرب کارشناسی عمران، علی پورافروز کارشناسی ارشد مکانیک، احسان میرمحمدی کارشناسی عمران، محمد ابوطالبی کارشناسی ارشد عمران، علی ذکائی کارشناسی ارشد عمران

اسامی اعضای علی‌البدل عبارتند از: زهرا محمدی کارشناسی طراحی صنعتی و مهدی شالباف کارشناسی عمران

پس ازاعلام این نتایج، سریعاً اولین جلسه شورای مرکزی در دفتر انجمن اسلامی واحد برگزار شد و به اتفاق آرا علی پورافروز به عنوان دبیر انجمن اسلامی واحد انتخاب شد.

پیش از این علیرضا یوسفی دانشجوی کارشناسی عمران واحد دبیر انجمن اسلامی بود که در تاریخ 11 مهر 96 درباره اهم اقدامات صورت گرفته از سوی انجمن اسلامی واحد در دوره گذشته و انتخابات در پیش روی انجمن مطالب قابل توجهی را ارائه کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، سیداحمد میرزاده با بیان اینکه جشنواره شعر کودکان و نوجوان رضوی امسال پانزدهمین دوره خود را می‌گذراند، اظهارکرد: این دوره تفاوت‌های عمده‌ای با دوره های قبل دارد که از جمله‌ی آن اجرای برنامه‌های استانی در خلال جشنواره است.
وی ادامه داد: در این راستا امسال فرصتی برای شهرها و استان‌های دیگر فراهم شد تا اهالی ادبیات کودک و نوجوان در سایر نقاط کشور نیز فرصت عرض ارادت به حضرت رضا(ع) را داشته باشند .
به گفته میرزاده در شهرهایی که به نوعی مرکزیتی در حوزه ادبیات کودک در کشور داشتند، نشست‌ها و برنامه هایی از جمله محافل شعرخوانی اجرا می‌شود که قم، همدان، کرمان، شیراز و تهران از این جمله اند.
وی با بیان اینکه همچنین در هر یک از این شهرها یک کتاب شعر کودک رضوی نیز نقد و بررسی می‌شود، گفت: علاوه بر این، در اغلب این شهرها از یک چهره ی پیشکسوت شعر کودک و نوجوان رضوی هم تجلیل می‌شود.
به گفته دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی؛ نخستین برنامه در این زمینه در بیست و نهم فروردین ماه جاری در شهر مقدس قم که به نوعی مرکز ادبیات دینی کودک و نوجوان کشور محسوب می‌شود برگزار شد.

وی ادامه داد: در این برنامه حدود بیست نفر از شاعران کودک و نوجوان قم این فرصت را داشتند که شعرهایی که در حوزه رضوی و با مضامین زیارت و ارادت به ساحت حضرت رضا ع سروده بودند را بخوانند.
میرزاده عنوان کرد: دو کتاب شعر با عنوان " آمدی در شهر ما گل کاشتی" سروده آقای علی باباخانی درباره حضرت معصومه (ع) و کتاب "امام رضای مهربان" سروده آقای سید محمد مهاجرانی در این جلسه نقد و بررسی شد .
وی با بیان اینکه از آقای محمد کاظم مزینانی استاد پیشکسوت شعر و نوجوان نیز در قم تجلیل شد، خاطرنشان کرد: آقای مزینانی در دهه هفتاد، مجموعه های متعددی در حوزه شعر آیینی کودک و نوجوان داشتند و همچنین یکی از نخستین کتب مستقل شعر کودک رضوی به نام هشت روز با امام هشتم نیز سروده ایشان است.
میرزاده ابراز کرد: مشابه این برنامه را نیز در روز ششم اردیبهشت در شهر کرمان خواهیم داشت که کتاب "کبوترها و آهوها "سروده ی اینجانب در آن نقد و بررسی خواهد شد.
وی با بیان اینکه روز سیزدهم ماه نیز در شهر همدان نقد و بررسی کتاب "این لحظه ها را دوست دارم" از خانم مریم زر نشان را با بزرگداشت استاد جواد محقق خواهیم داشت، افزود: مراسمی با همین سبک نیز در شیراز در نوزدهم و در تهران در بیست و سوم این ماه خواهیم داشت.
میرزاده در پایان سخنانش گفت: روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری نیز اختتامیه جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد برگزار خواهد شد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898169

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود