Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@21:29:13 GMT

درخشش دوباره جهانبخش در پیروزی آلکمار

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۷۲۴۲

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

تیم آلکمار در شب درخشش علیرضا جهانبخش که با گلزنی‌ این ملی‌پوش ایرانی همراه بود به برتری قاطعی برابر هراکلس رسید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم آلکمار بازی بامداد امروز (یکشنبه) هفته پانزدهم اردویژه هلند برابر تیم میانه‌جدولی هراکلیس را با پیروزی ۵ بر صفر به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل اول این بازی در دقیقه ۵۵ توسط اشتباه فردی دروازه‌بان هراکلس وارد دروازه خودی شد. علیرضا جهانبخش در این صحنه قصد ارسال پاس به بازیکن آلکمار را داشت که پس از برخورد به دروازه‌بان هراکلس تبدیل به گل اول بازی شد. تیل (۷۵)، علیرضا جهانبخش (۸۱)، وخورست (۸۵) و یوناس (۹۰) دیگر گل‌های تیم آلکمار را به ثمر رساند.

علیرضا جهانبخش حضور ۸۴ دقیقه‌ای در ترکیب تیم آلکمار داشت و سپس جای خود را به هلمر داد.تیم آلکمار با ۳۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی اردویژه هلند قرار دارد و در تعقیب آیندهوون ۳۹ امتیازی است.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ

در شبی که باواریایی‌ها به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند، سنگربان‌شان هم موفق به ثبت رکوردی تحسین‌برانگیز شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیروزی یک بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بایرن مونیخ برابر آرسنال در آلیانتس آره‌نا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک رکورد جدید برای مانوئل نویر درازه‌بان تیم میزبان همراه بود.

کاپیتان کهنه‌کار باواریایی‌ها با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در این بازی ضمن کمک به نماینده آلمان برای صعود به مرحله بعدی، رکورد بیشترین کلین‌شیت یا همان بازی بدون گل خورده در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را جابه‌جا کرد.

این پنجاه‌و‌هشتمین باری بود که نویر در لیگ قهرمانان اروپا، اجازه عبور توپ از خط دروازه‌اش را نمی‌داد و به این ترتیب رکورد قبلی که در اختیار ایکر کاسیاس، سنگربان پیشین تیم‌های پورتو و رئال مادرید بود را شکست.

بایرن مونیخ با حذف آرسنال به نیمه نهایی رسید

 

وی پس از بازی گفت: امشب یکی از خاص‌ترین شب‌هایی بود که ما در فوتبال آره‌نا مونیخ (آلیانتس آره‌نا) تجربه کردیم. جو ورزشگاه، هواداران، حمایت آنها و همه چیز فوق‌العاده بود اما از همه مهمتر نظمی بود عملکرد ما داشت و به نظرم دلیل پیروزی‌مان هم همین بود. خوشحالیم که به دور بعدی راه پیدا کردیم. فکر می‌کنم نکته کلیدی درباره نقش من در این تیم پیدا کردن تعادل و توازن مناسب و دست نزدن به ریسک‌های فراوان است. بعد از آن باید به بازیسازی از دفاع با دادن پاس‌های مناسب کمک کنم تا موقعیت‌هایی خطرناک روی دروازه حریف ایجاد شود. به عقیده من، ایجاد تعادل بین خطوط تیم‌ دلیل اصلی پیروزی‌مان در این بازی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال ۳ - ۲ شمس آذر / آبی پوشان به صدر جدول برگشتند
  • نساجی با درخشش یک برزیلی امیدوار به بقاست
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • رفیعی در تاریخ لیگ جاودانه شد
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • رکوردشکنی نویر در شب صعود بایرن مونیخ
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • بارسلونا ۱ (۴) - (۶) ۴ پاری‌ سن‌ ژرمن/ انریکه از خاطرات کاتالان‌ها علیه آنها استفاده کرد + فیلم