Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر گروسی  با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان فارس در دهه فجر اظهار داشت: این جشنواره در دهه فجر برگزار می‌شود و با توجه به اینکه فراخوان داده شده باید در تمامی شهرستان‌های استان اطلاع‌رسانی شود، مهلت ثبت‌نام تمدید می‌شود. 

وی با بیان اینکه براساس فراخوان جشنواره مهلت اولیه تا 20 آذرماه بوده است، گفت: این جشنواره تلاش دارد تا امکان شرکت همه علاقه‌مندان در سطح استان فارس را فراهم کند بنابراین تمهیداتی برای شرکت گروه‌های شهرستانی اندیشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس افزود: اخلاق و خانواده، آسیب‌های اجتماعی و معضلات حاشیه‌نشینی، تمدن اسلامی و زندگی انبیا و اولیا، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و انتظار و مهدویت به عنوان محورهای موضوعی این جشنواره اعلام شده است. 

گروسی عنوان کرد: تمامی گروه‌های تئاتر مسجدی، غیرحرفه‌ای، دانشجویی و دانش‌آموزی می‌توانند در این رویداد هنری در دو بخش برادران و خواهران شرکت کنند. 

وی بیان کرد:  زمان بازبینی و انتخاب آثار 30 دی ماه تعیین شده و کلیه اجراها در مساجد برگزیده سطح شهر انجام می‌شود و هیچ بخشی از رقابت در سالن، یا تماشاخانه‌های حرفه‌ای برگزار نمی‌شود. 

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس گفت: گروه‌های متقاضی باید با مراجعه به پایگاه اینترنتی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان فارس و یا مراجعه حضوری به دبیرخانه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند. 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور، از ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود و نمایش ۴۴۴ به کارگردانی نرجس آخوندپور در این جشنواره حضور خواهد داشت.   گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور یافت.

دیگر خبرها

  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس