Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@19:34:22 GMT

۲تانکر سوخت قاچاق توقیف شد/کشف۶۰هزار لیتر نفت سفید

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۷۴۷۷

۲تانکر سوخت قاچاق توقیف شد/کشف۶۰هزار لیتر نفت سفید

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۶۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق از دو دستگاه تانکر حمل سوخت در شاهرود خبر داد و گفت: این تریلی‌ها برای رسیدگی قضایی توقیف هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ناجا، سردار روح الامین قاسمی درباره کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و توقیف دو دستگاه تریلی در شاهرود، تاکید کرد: ارزش محموله کشف شده از این دو دستگاه تانکر سیار، ۱۱۰ میلیون تومان برآورد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مقصد تریلی های مذکور تهران و مبداء آنها مشهد مقدس بوده است، افزود: اظهارات ضد و نقیض و ارائه نکردن مدرک و یا سند قانونی از سوی رانندگان باعث توقف آنها توسط ماموران نیروی انتظامی شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان، گفت: با توجه به پیامد و کارکردهای مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، پلیس با اجرای طرح و برنامه های متعدد سعی در کنترل و کاهش این معضل دارد.

امینی بیان کرد: برای ریشه کن کردن پدیده شوم قاچاق همراهی مردم، دستگاه ها و مسئولان لازم و ضروری است.

وی افزود: مردم نیز می توانند موارد مشکوک مشابه را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه

فرمانده کل انتظامی از توقیف تریلی با یک تن "شیشه" خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده کل انتظامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در یک ماه ابتدایی سال 1403 بیش از 3 هزار و 100 کیلوگرم انواع موادمخدر در پایتخت کشف شده است.

وی افزود: یک تریلی حامل محموله هزار و 118 کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه توقیف شده است. این محموله بزرگترین محموله شیشه است که کشف شده و مقصدش تهران بوده است.

محمدیان گفت: این محموله حدود 24 تن سنگ معدنی بود که موادمخدر شیشه در آن جاساز شده بود و با کار اطلاعاتی 3 الی 4 ماهه ماموران پلیس توانستند این محموله را کشف کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه این محموله 3 متهم اصلی دارد، تأکید کرد: اگر این محموله کشف نمی‌شد می‌توانست باعث نابودی هزاران جوان شود.

دستگیری بیش از 3200 خرده فروش موادمخدر در کشور طی 2 روز

وی با بیان اینکه کشفیات موادمخدر 20 درصد افزایش داشته است، گفت:  3 هزار و 200 نفر خرده فروش از ابتدای سال تا کنون دستگیر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قم
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • توقیف ۳ فروند لنج باری حامل سوخت قاچاق
  • توقیف تریلی با یک تن موادمخدر شیشه