Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:45:44 GMT

سمینار نورورادیولوژی در نقشه برداری مغز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۷۶۸۳

سمینار نورورادیولوژی در نقشه برداری مغز برگزار شد

آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز سمینار «نورورادیولوژی در نقشه برداری مغز» را با هدف افزایش مهارت متخصصان رادیولوژی برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز به منظور آشنایی، به روزرسانی و افزایش مهارت متخصصین رادیولوژی، سمینار تخصصی یک روزه با عنوان نورورادیولوژی در حوزه نقشه برداری مغز ویژه رادیولوژیست ها را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سمینار با حضور اساتید برجسته رادیولوژی دکتر جلال جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران، دکترکوروش عبداللهی فرد معاون اجرایی انجمن رادیولوژی ایران، دکتر منصور فاتحی (عضو EuSoMII اروپا  و سردبیر CIIP)، دکتر بابک شکارچی (مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی ارتش)، دکتر غلامعلی حسین زاده معاون پژوهش و فناوری،  دکتر حسین قدیری معاون اجرایی آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در ۱۸ آذر ۹۶ برگزار شد.

این سمینار همراه با کلاس های تئوری و عملی کسب مهارت در روش تصویربرداری مغزی  MRI و fMRI ، روش های تحریک الکتریکی و مغناطیسی مغزی با حضور علاقمندان رشته رادیولوژی در آزمایشگاه نقشه برداری مغز دایر شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم در قم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه‌های شهید مطهری باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،‌ سید اسماعیل حسینی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سال جدید گفت: ‌معلم نقش اثرگذاری در کسب هر افتخاری در کشور دارد لذا باید برنامه‌های تجلیل از مقام معلم به بهترین نحو برگزار شود.

وی با اشاره به در پیش بودن بزرگداشت هفته معلم افزود: دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌های تجلیل از مقام معلم ‌را به جد مورد پیگیری قرار دهند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: الگوی معلمان ما باید اندیشه‌ها و نظام فکری شهید مطهری باشد و همه فعالیت‌هایی که در ایام هفته معلم برگزار می‌شود باید در جهت شناسایی اندیشه های این معلم فکور انجام گیرد.

وی در مورد طرح مهارت آموزی ورزشی با یادگیری یک مهارت تصریح کرد: در زمینه ارتقای سطح فعالیت های ورزشی و حرکتی ضرورت هم افزایی دستگاه‌های استان با آموزش و پرورش از اهمیت برخوردار است.

حسینی مقدم افزود: مربی لازم که صلاحیت و قابلیت لازم برای اجرای مطلوب طرح مهارت آموزی را دارد باید تأمین شود و این مهم با توانمندسازی معلمان مستعد قابلیت اجرایی بهتری خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • ماهگرد ششم تهران
  • آیین یادبود موسسین انجمن ایرانی مطالعات زنان برگزار می شود
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • افتتاح و رونمایی از دو طرح علمی در دانشگاه صنعتی شاهرود
  • بهره برداری از طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی