Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-03-19@09:24:33 GMT

معرفی انواع زنجیر چرخ در بازار +قیمت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۷۷۷۰۷

معرفی انواع زنجیر چرخ در بازار +قیمت

معایب زنجیر چرخ ژله ای ، خرید اینترنتی زنجیر چرخ ، زنجیر چرخ پژو ۲۰۶ ، بهترین نوع زنجیر چرخ ،زنجیر چرخ کمربندی ، زنجیر چرخ قیمت ، زنجیر چرخ سمند ،قیمت زنجیر چرخ پلاستیکی

قصد داریم تا با نگاهی کامل به انواع زنجیر چرخ مختص تمامی خودروهای بازار بهترین زنجیر چرخ مناسب برای خودروی شما را معرفی و در نهایت با آخرین قیمت‌های بازار شما را آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان جدید بازار زمستانی یعنی زنجیرچرخ‌های پلیمری، تسمه‌ای و ابریشمی را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد تا با آگاهی کامل تن‌پوشی زمستانی برای تایرهای اتومبیل خود خریداری کنید، با ما همراه باشید.

وضعیت بازار

در ابتدای امر باید گفت با توجه به برودت شدید هوا و تبعات بعدی آن نظیر یخ بستن معابر شهری در دو هفته اخیر میزان فروش انواع زنجیر چرخ به صورت چشمگیری افزایش یافته که این بازار گرم نوید بازار پررونقی را در زمستان پیش رو می‌دهد.

زنجیر چرخ‌های موجود در بازار به استثنای انواع ابریشمی که با نام پارچه‌ای نیز شناخته می‌شوند، همگی در ایران ساخته شده که تولیدات شرکت‌های واقع شده در شهرهای تبریز و اراک در این بازار مشهور هستند.

در مورد قیمت‌ها نیز باید گفت نسبت به پارسال به طور کلی افزایش چشمگیری را شاهد نبودیم اما می‌توان افزایش قیمت ۲ تا ۴ درصدی را در این بازار احساس کرد. زنجیر چرخ‌های موجود در بازار علاوه بر تولیدات ایرانی از کشورهایی نظیر چین، تایوان، هند، آلمان و کره‌ نیز دیده می‌شود.

اگر در بازار خواهان جنس باکیفیت باشید، فروشندگان شما را به خرید زنجیرهای آلمانی، کره‌ای و ایرانی دعوت می‌کنند، اما اگر خواهان زنجیر ارزان‌قیمت باشید، زنجیرچرخ‌های چینی و البته تایوانی حرف اول را در مورد نازل بودن قیمت‌ها می‌زنند.

چه نوع زنجیر چرخ‌هایی در بازار موجود است؟

در ابتدای امر باید عرض کنیم قصد ما صرفا معرفی انواع زنجیر چرخ‌های موجود در بازار است تا متناسب با نیاز خود اقدام به خریداری کنید و به مباحث فنی و توانایی‌های آنان نمی‌پردازیم. با قاطعیت می‌توان گفت هنوز هم مانند سال‌های گذشته زنجیر چرخ‌های اصطلاحا آهنی ‌پر‌فروش‌ترین در بازار بوده و قیمت بسیار نازلی هم دارند.

زنجیر چرخ‌های پلیمری و یا ژله‌ای نیز ‌در بازار با استقبال خوبی مواجه هستند و برای کسانی که دردسر زنجیر چرخ را نمی‌خواهند گزینه مناسبی بوده اما قیمتشان قدری بالا است. اما با این همه می‌توان رتبه دوم را از نظر میزان فروش به این نوع زنجیر چرخ‌ها اختصاص داد. این نوع زنجیر چرخ‌ها به صورت پکیج‌هایی کاملا شیک و مرتب در بازار موجود بوده و به صورت کمربندی به دور رینگ خودروی شما بسته می‌شوند و باید گفت نصب آنها ‌روی رینگ‌های اسپرت با دردسر کمتری همراه است.

زنجیر چرخ‌های تسمه‌ای نیز در بازار موجود هستند که به گفته بازاری‌ها با عرضه انواع زنجیر چرخ‌های پلیمری استقبال از آنها کمتر شده است. این نوع زنجیرها به صورت تسمه به دور لاستیک و به موازات هم نصب می‌شوند و می‌توان گفت توانایی کمتری نسبت به انواع پلیمری دارند.

زنجیرهای ابریشمی یا پارچه‌ای نیز در بازار قابل خریداری هستند. البته نمی‌توان اسم آنها را زنجیر چرخ گذاشت، چرا که از زنجیر یا میخ ساخته نشده و تنها با افزایش اصطکاک سعی در عدم لیزخوردن تایرهای اتومبیل برای روی معابر یخ‌زده دارند. جنس آنها از پارچه است که در بازار با نوع ابریشمی شناخته می‌شود و البته باید گفت قیمت آنها نسبتا زیاد است.

استقبال از این نوع رنجیر چرخ‌ها در بازار با توجه به قیمت آنها و موجود نبودن در شهرهای مختلف بسیار کم است اما می‌توان گفت برای طی مسافت‌های کم بسیار مناسب به نظر می‌رسند.

زنجیر چرخ کمربندی درجه یک

قیمت : ۱۰۰,۰۰۰ تومان
زنجیر چرخ تسمه ای یخ شکن
نصب آسان بدون نیاز به باز کردن چرخ
قابل استفاده در رینگ های ساده و اسپرت
از آسیب دیدن جلوبندی جلو گیری می نماید.
قابل نصب بروی تمامی لاستیکهای اتومبیل مناسب رینگ ۱۳ تا ۱۶

زنجیر چرخ پلیمری جدید(ژله ای)

قیمت : ۲۳۵,۰۰۰ تومان

زنجیر چرخ لاستیکی میخ دار IZEN X5
از آسیب دیدن جلوبندی جلو گیری می نماید.
قابل نصب بروی تمامی لاستیکهای اتومبیل
مناسب رینگ ۱۶ الی ۱۹

زنجیر چرخ تسمه ای یخ شکن سایز ۱۴ تا ۱۷

قیمت : ۸۵,۰۰۰ تومان

زنجیر چرخ تسمه ای مناسب تمام سایزها
مناسب تمام سایز ها از ۱۴ تا ۱۷
زنجیر چرخ تسمه ای یخ شکن
بدون نیاز به باز کردن چرخ
قابل استفاده در رینگ های ساده و اسپرت
از آسیب دیدن جلوبندی جلو گیری می نماید
قابل نصب بروی تمامی لاستیکهای اتومبیل

زنجیر چرخ ضربدری – زنبوری

قیمت : ۸۷,۰۰۰ تومان–۱۲۰,۰۰۰ تومان

زنجیر چرخ برند BOHU چین درجه یک
۱۲میلیمتر و ۱۶ میلیمتر
به همراه جعبه مخصوص
با دستورالعمل تصویری نحوه نصب
کمترین فشار به جلوبندی خودرو باتوجه به ریزتر بودن زنجیر ها نسبت به زنجیر های قدیمی

ساتین

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز انواع سکه و طلا

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر ۳۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید امروز (۲۷ اسفند ۱۴۰۲) به ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان و سکه طرح قدیم به ۳۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

قیمت نیم‌سکه ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان، ربع‌سکه ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان و سکه یک گرمی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان است.

همچنین براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۳ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان است.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع خودرو در بازار + جدول
  • قیمت انواع خودرو در بازار +جدول
  • راهنمای خرید دستگاه تسمه کش مناسب
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار در آستانه سال نو اعلام شد
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۲۸ اسفند
  • قیمت روز انواع سکه و طلا
  • قیمت میوه شب عید اعلام شد
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • میوه شب عید به اندازه کافی در گلستان موجود است
  • کابینت جادار برای آشپزخانه کوچک و نقلی؛ رنگ‌های مناسب و معرفی راه‌های افزایش فضای کابینت