Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئولان فرهنگی و اعضای پایگاه بسیج مسجد انصارالحجه (عج) طی سالیان اخیر با تشکیل کارگروه آموزشی، به فعالیت‌های علمی و پژوهشی این مسجد سامان داده‌اند و در همین راستا برای مقاطع تحصیلی گوناگون، کلاس‌های ویژه برگزار می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد: "مسجد" بنابر باور کارشناسان و صاحب‌نظران فرهنگی که ریشه در آموزه‌های قرآن و عترت(ع) دارد،  از دیرباز، پایگاه فراگیری معارف دین، فرهنگ عمومی و دانش روز بوده است، همچنان که راه‌اندازی کتابخانه‌های باز و مخزن‌دار در مساجد و برپایی کرسی‌های درس و پژوهش از سوی مراجع تقلید، علما و سایر فرهیختگان و دانش‌پژوهان، مهمترین سند بر این مدعا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر این اساس، برخی مساجد کشور، امروزه نیز مجهز به کتابخانه‌های باز و مخزن‌دار هستند و کلاس‌های علمی، آموزشی و پژوهشی برگزار می‌کنند که مسجد انصارالحجه (عج) با مدیریت و امامت «آیت‌الله محمدتقی وحیدی گلپایگانی» طی چند دهه اخیر، همین رویکرد را حفظ کرده است.

 

کتابخانه این مسجد که به طور مستقل از نهادهای دولتی و غیردولتی و به منظور بالا بردن سطح فرهنگ مطالعه و آموزش مردم منطقه و به‌ ویژه دانشجویان و دانش‌آموزان تاسیس شده است، همواره توانسته با جذب بیش از ۴۰۰ مخاطب و مراجعه کننده در سال‌، به کار خود ادامه دهد، این کتابخانه با مساحتی در حدود ۱۰۰ متر مربع، جایگاه آرام و مناسبی برای مخاطبان و دانش‌پژوهان فراهم آورده است.

 

نمایی از کتابخانه مسجد انصارالحجه

 

مسئولان فرهنگی و اعضای پایگاه بسیج مسجد انصارالحجه (عج) طی سالیان اخیر با تشکیل کارگروه آموزشی، به فعالیت‌های علمی و پژوهشی این خانه خدا سامان داده‌اند و کلاس‌های ویژه مقاطع تحصیلی گوناگون برگزار می‌کنند.

 

این کارگروه آموزشی، که فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را مطابق با هر سال تحصیلی، تدوین می‌کند برای سال تحصیلی ۹۶-۹۷ نیز کلاس‌های تقویت تحصیلی برای عموم دانش‌آموزان به شرح زیر برگزار می‌کند.

 

 

کارگروه آموزشی مسجد انصارالحجه (عج) همچنین کلاس‌های تقویت تحصیلی برای آمادگی بهتر و یبشتر دانش‌آموزان در آزمون‌های ورودی و تحصیلی مدارس خاص به شرح زیر برگزار می‌کند:

 

 

برخی از شرکت‌کنندگان در این دوره‌های آموزشی مسجد انصارالحجه (عج) طی سالیان اخیر در آزمون‌های ورودی مدارس نمونه دولتی و خاص، نمرات لازم را کسب کرده و در این مدارس مشغول به تحصیل شده‌اند.

 

این گزارش می‌افزاید، علاقمندان برای شرکت در کلاس‌های کارگروه آموزشی مسجد انصارالحجه می‌توانند با شماره 09382840212 تماس بگیرند یا به محل این مسجد به نشانی تهران، خیابان خاوران، نبش خیابان تاری، روبری ایستگاه BRT مخبر مراجعه کنند.

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف

 

 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف گفت: این مدرسه با ۳۶۳  متر مربع زیربنا در مجموع با اعتباری بالغ بر ۴۲ میلیارد ریال با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ساخته شد.  


روح الله غلامپور سدهی افزود: در راستای طرح سه شنبه های امیدآفرین، از سال گذشته تاکنون هر سه شنبه یک مدرسه با همراهی خیران و اعتبارات دولتی و معادن در مناطق شهری و روستایی خواف به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شده است.


مدیر آموزش و پرورش خواف گفت: در یک سال گذشته ۶۰ تفاهم نامه توسط شرکت های صنعتی و معدنی و ۱۶۴ تفاهم نامه توسط خیرین مردمی برای ساخت مدارس در شهرستان خواف به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی 
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف