Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رقابت هاي تکواندو آزاد کشوري نوجوانان دختر در ورزشگاه "شهيد حيدريان" قم آغاز و در پايان روز اول نفرات برتر پنج وزن آن مشخص شد.

در اولين روز از اين رقابت‌ها، تکواندوکاران اوزان فرد (42-، 46-، 52-، 59- و 68- کيلوگرم) به مصاف يکديگر رفتند که در پايان مدال آوران مشخص و معرفي شدند:

وزن اول (42- کيلوگرم)

1- فاطمه ابراهيمي (گيلان)

2- زينب رمضاني (سمنان)

3- سارا بي گناه (اردبيل) و کيميا علي وفايي (اصفهان)

وزن سوم (46- کيلوگرم):

1- هديه سلطاني (مازندران)

2- عادله شعبان‌پور (مازندران)

3- نيلوفر صادقي (تهران) و ياسمن ژاله (قزوين)

وزن پنجم (52- کيلوگرم):

1- نرگس ميرنورالهي (البرز)

2- الهه شفيعي (البرز)

3- مريم رضانژاد (مازندران) و فاطمه سلطاني فر (تهران)

 

وزن هفتم (59- کيلوگرم)

1- غزل عزيزي (کرمانشاه)

2- سارا آقا محمدي (البرز)

3- ياسمن جارستاد (البرز) و مريم احمدي (مازندران)

 

وزن نهم (68- کيلوگرم):

1- آناهيتا توکلي (تهران)

2- صفا ارجمندي (خوزستان)

3- تينا مدانلو (يزد) و نازنين لاله (البرز)

 

اين رقابت ها به منظور حضور در مرحله اول مسابقات انتخابي تيم ملي جهت شرکت در پيکارهاي کسب سهميه المپيک نوجوانان و قهرماني نوجوانان جهان 2018 در حال برگزاري است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد

کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوش ۲ وزن المپیکی و یک وزن غیر المپیکی را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا و گزینشی قاره آسیا، کادر فنی بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی تصمیمات خود را برای مشخص شدن ملی پوشان اوزان ۶۰ و ۶۷ کیلوگرم به جهت حضور در المپیک پارس و ملی پوش وزن ۸۲ کیلوگرم به جهت حضور در رقابت‌های اوزان غیر المپیکی در وزن ۸۲ کیلوگرم را به شرح زیر اعلام کرد:

۶۰ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان امیررضا ده بزرگی و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۶۷ کیلوگرم: با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و آقایان محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

۸۲ کیلوگرم: ۱- با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و عدم حضور وی در چرخه انتخابی تیم ملی به دلیل محرومیت، مقرر شد با توجه به عملکرد ضعیف کشتی گیران وزن ۸۲ کیلوگرم، در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای گرایی شانس مجددی در این وزن اهدا شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

نکته مهم: پس از رقابت‌های رنکینگ مجارستان، ارزیابی فنی کادر فنی از عملکرد نفرات فوق، انجام پذیرفته و پس از آن در مورد ملی پوشان این اوزان تصمیم گیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تکلیف «گرایی»های فرنگی مشخص شد
  • راه اندازی نخستین هنرستان جوار صنعت در شهرستان البرز