Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگیری دو برادر در بابلسر منجر به وقوع قتل خانوادگی شد.به گزارش بلاغ، درگیری دو برادر در بابلسر منجر به وقوع قتل خانوادگی شد.

 
عصر دیروز در درگیری دو برادر در بابلسر بر سر تقسیم زمین، هر دو برادر با سلاح شکاری اقدام به تیراندازی کردند که در این حادثه یک نفر در دم کشته و برادر دیگر مجروح شد.


این دعوای خانوادگی در جاده بهنمیر (بعد از عزیزک روستای خردمرد) رخ داد و با وجود اینکه تکنسین‎های پایگاه بیشه‌سر بابل خود را به محل حادثه رساندند، برادر 50 ساله به علت شدت جراحات در دم جان باخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برادر کوچکتر که به شدت مجروح شده بود بالافاصله به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ موسی بهاری در این خصوص اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر وقوع نزاع و درگیری و تیراندازی منجر به مصدومیت شهروندی در یکی از روستاهای شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق بررسی های اولیه مشخص شد ۲ نفر که هردو همسایه باغ هم هستند، در محل خانه باغ در گیر شده و یکی از آن‌ها اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری کرده که منجر به مصدومیت یک نفر شده است.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به اینکه علت درگیری اختلاف شخصی بوده است، ادامه داد: ضارب که مردی ۶۰ ساله بوده، دستگیر و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ بهاری گفت: مصدوم نیز تحت درمان پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6079570

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در بوکان
  • وقوع تیراندازی با سلاح شکاری در گرمسار/ضارب دستگیر شد
  • عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان در باقرآباد دستگیر شدند
  • عاملان قتل جوان ١٩ ساله در باقرآباد کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان
  • اعضای باند خانوادگی سرقت در زنجان دستگیر شدند
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • قتل زن جوان درپی اختلافات خانوادگی در لواسان
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد