Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-استاندار لرستان جزئیات روز دوم جستجوی کوهنوردان مفقود شده اشترانکوه را عنوان کرد.

دکتر موسی خادمی در این رابطه اظهار کرد: با تلاش و پیگیری گسترده و شبانه روزی اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان، به کارگیری دو فروند بالگرد و 60 نفر از مجرب‌ترین کوهنوردان حرفه‌ای هیات‌های کوهنوردی استان، فدراسیون کوهنوردی ایران، امدادگران هلال‌احمر استان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در یک عملیات سخت و طاقت‌فرسا، در دومین روز انجام عملیات امداد ونجات و جستجوی مفقودین این حادثه تاسف بار، ظرف روز جاری پیکر 6 نفر از جانباختگان پیدا و به بیمارستان امام علی شهرستان ازنا برای طی مراحل قانونی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون اجساد 8 نفر از جانباختگان این حادثه تاسف بار پیدا شده است، افزود: تلاش برای یافتن نهمین فرد مفقود شده این حادثه بنام سید علی حسینی همچنان ادامه دارد.

خادمی خاطرنشان کرد: با توجه به تاریکی هوا، سرمای شدید و شرایط مه‌آلوده منطقه، امکان ادامه جستجو در روز جاری مهیا نیست و ادامه عملیات جستجو به امروز یک شنبه موکول می‌شود. مقدمات لازم برای حمل و انتقال اجساد جانباختگان به صورت گروهی فراهم آمده است.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های داغدار جانباختگان این حادثه دردآور و آرزوی شادی و آرامش ارواح طیبه این عزیزان و صبر جزیل برای بازماندگان از درگاه ایزد منان، یادآور شد: عملیات جستجو تا پیدا کردن آخرین فرد مفقود این حادثه با جدیت تمام توسط اعضای شورای عالی مدیریت بحران استان ادامه خواهد شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال جام حذفی: اول تابستان!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بیست و سومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از روز هجدهم مردادماه آغاز شده، اما ممکن است دو تیم راه یافته به فینال جام حذفی با سخت‌ترین شرایط و طولانی‌ترین فصل فوتبالی مواجه شوند و تا اول تابستان بازی‌هایشان ادامه داشته باشد.

سازمان لیگ اعلام کرده با توجه به مسابقات مختلف رده‌های سنی ملی در فصل جاری ازجمله انتخابی المپیک 2024، جام ملت‌های آسیا در قطر، مرحله مقدماتی جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا و ... سعی داشته بهترین زمان بندی را در نظر بگیرد، اما با این وجود بازی‌ها تا خردادماه ادامه پیدا می‌کند.

سهیل مهدی، مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز اعلام کرد در صورت موافقت امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی ایران، بازی‌های فصل جاری لیگ برتر تا روز چهاردهم خردادماه ادامه پیدا می‌کند و ادامه مراحل جام حذفی نیز پس از فیفا دی آینده انجام می‌شود.

با این شرایط و با توجه به اعلام وی، بازی‌های جام حذفی در پایان خردادماه ادامه پیدا می‌کند و بازی فینال این رقابت‌ها نیز روز یکم تیرماه 1403 برگزار می‌شود.

دو تیمی که فینالیست جام حذفی در دوره جاری شوند، با توجه به آغاز تمرینات پیش‌فصل بیست و سومین دوره لیگ برتر، درست یک سال در جریان تمرینات و مسابقات خواهند بود و شرایط سختی برای فصل بعد نیز پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سیلاب جان ۳ نفر را در مسیر خاش - ایرانشهر گرفت
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در شهرستان خاش
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • گور جمعی در محوطه بیمارستان شفا+فیلم
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • فیلم| سخنگوی تعزیرات حکومتی: تولید پژوپارس با رفع مشکلات ادامه پیدا می کند
  • ریزش ساختمان مسکونی در کرمانشاه/۴ نفر نجات پیدا کردند
  •  پیکر مفقود شده پس از ۳۰ روز در کوه‌های دالکی دشتستان پیدا شد
  • افزایش شمار تلفات حمله اوکراین به زاپروژیا
  • فینال جام حذفی: اول تابستان!